Pregled bibliografske jedinice broj: 1081059
Stavovi nastavnika prema korištenju sustava e- Dnevnik
Stavovi nastavnika prema korištenju sustava e- Dnevnik, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1081059 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi nastavnika prema korištenju sustava e-
Dnevnik
(Teachers' Attitudes Toward the Use of Electronic
Grade Book)
Autori
Vuko, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
25.09
Godina
2020
Stranica
105
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
e-dnevnik, informacijsko-komunikacijske tehnologije, nastavnici
(electronic grade book, information and communications technology, teachers)
Sažetak
E-dnevnik je digitalna aplikacija koju nastavnici koriste za praćenje i bilježenje postignuća učenika. S obzirom na to da je e-dnevnik relativno nova tehnološka inovacija unutar hrvatskog odgojno-obrazovnog sustava, postavlja se pitanje u kolikoj mjeri su nastavnici zaista zadovoljni uporabom aplikacije. Kroz provedeno istraživanje pokušalo se utvrditi kakve stavove nastavnici imaju prema korištenju aplikacije e- dnevnik u svom radu te korištenju informacijsko- komunikacijske tehnologije u procesu učenja i poučavanja s obzirom na spol, duljinu radnog iskustva i duljinu korištenja e-dnevnika. Pokazalo se da su ispitani nastavnici generalno zadovoljni e-dnevnikom te uz njega vežu pozitivne stavove, dok su njihovi stavovi prema korištenju IKT-a u učenju i poučavanju umjereno pozitivni. Što se tiče nezavisnih varijabli jedina koja je utjecala na statistički značajnu razliku u stavovima ispitanika prema korištenju e-dnevnika i IKT-a je duljina radnog iskustva. Što je dulje radno iskustvo, negativniji su stavovi nastavnika prema korištenju aplikacije e-dnevnik i IKT-a u nastavnom procesu. Spol i duljina korištenja e- dnevnika, nisu utjecale na značajnu razliku u stavovima nastavnika, iako treba napomenuti da su se veći udio ženskih ispitanika u odnosu na muškarce te kratak vremenski period korištenja e- dnevnika na razini uzorka pokazali kao ograničenja ovoga istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija