Pregled bibliografske jedinice broj: 1081017
Investiranje u ljudski, kulturni i društveni kapital poticanjem fleksibilnih kompetencija edukatora kao strateški prioritet socijalnog i ekonomskog razvoja
Investiranje u ljudski, kulturni i društveni kapital poticanjem fleksibilnih kompetencija edukatora kao strateški prioritet socijalnog i ekonomskog razvoja // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 6 (2016), 2; 53-66 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1081017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Investiranje u ljudski, kulturni i društveni
kapital poticanjem fleksibilnih kompetencija
edukatora kao strateški prioritet socijalnog i
ekonomskog razvoja
(Investing in Human, Cultural and Social Capital
by Encouraging Flexible Competencies of
Educators as Strategic Priority for Social and
Economic Development)
Autori
Kiss, Irena ; Nensi, Rokov
Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo - E4E (1849-7845) 6
(2016), 2;
53-66
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
investiranje ; kompetencije ; kvaliteta socijalnih odnosa ; odgoj i obrazovanje
(investing ; competencies ; quality of social relations ; education)
Sažetak
Kompetencije neophodne za uspješno obavljanje odgojno-obrazovnog, kao i svakog drugog društveno korisnog rada, odnose se između ostaloga i na sklonost pojedinca cjeloživotnom obrazovanju, mogućnost njegovog usmjeravanja, ali i dostupnost. U ovom je radu prikazana struktura odgojno- obrazovnih djelatnika Republike Hrvatske, napravljena usporedba s ostalim zemalja Europe i svijeta i naznačene tendencije razvoja. Predočeni su i analizirani rezultati istraživanja provedenog u svrhu poboljšanja planova i programa stručnog usavršavanja prosvjetnih djelatnika. S obzirom na to da osobe koje rade u odgojno-obrazovnom procesu moraju razvijati kombinaciju prohodnih i prenosivih temeljnih kompetencija, financiranje ljudskog, kulturnog i društvenog kapitala trebaju podržati odgovorne institucije. Pored konkretnih znanja za ostvarivanje određene aktivnosti tu je i cijeli sklop vještina i stavova primjerenih svakoj osobi u konkretnim situacijama, a neophodnih za uspostavljanje i njegovanje kvalitetnih socijalnih odnosa. Objediniti odgoj i obrazovanje i biti dio nečijeg odrastanja predstavlja veliki izazov, ogromnu odgovornost, ali i neprocjenjivu privilegiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ERIH PLUS - European Reference Index for the Humanities and the Social Sciences
- ROAD - Directory of Open Access Scholary Resources
- CEJSH - Central European Journal Of Social Sciences And Humanities
- J-Gate