Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1080942

Problem organiziranja službe marketinga u zajednicama osiguranja


Stipić, Miro
Problem organiziranja službe marketinga u zajednicama osiguranja // Osiguranje i privreda : časopis za teoriju i praksu osiguranja, XXVII. (1986), 3; 15-21 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1080942 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Problem organiziranja službe marketinga u zajednicama osiguranja
(The problem of organizing the marketing department in insurance companies)

Autori
Stipić, Miro

Izvornik
Osiguranje i privreda : časopis za teoriju i praksu osiguranja (0030-6193) XXVII. (1986), 3; 15-21

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
organizacija službe marketinga, subjektivne teškoće, objektivne teškoće, funkcionalni model
(organization of marketing department, subjective difficulties, objective difficulties, functional model)

Sažetak
Za uspostavljanje službe marketinga u određenom organizacijskom dijelu zajednice osiguranja nije dovoljno samo riješiti problem organizacije odnosno tehnike rada. Potrebna je, prije svega, spoznaja u cijelom kolektivu, a pogotovo u rukovodstvu, da je marketing orijentacija temeljna podloga uspješnog poslovanja zajednice osiguranja. U radu su istaknute objektivne i subjektivne teškoće za uvođenje službe marketinga te primjer funkcionalnog modela organiziranja službe marketinga (mjesto funkcije marketinga pri uvođenju u organizacionoj shemi poslovne jedinice, unutarnja funkcionalna organizacija službe marketinga, mjesto razvijene funkcije marketinga u organizacijskoj shemi poslovne jedinice).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Miro Stipić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stipić, Miro
Problem organiziranja službe marketinga u zajednicama osiguranja // Osiguranje i privreda : časopis za teoriju i praksu osiguranja, XXVII. (1986), 3; 15-21 (domaća recenzija, članak, stručni)
Stipić, M. (1986) Problem organiziranja službe marketinga u zajednicama osiguranja. Osiguranje i privreda : časopis za teoriju i praksu osiguranja, XXVII. (3), 15-21.
@article{article, author = {Stipi\'{c}, Miro}, year = {1986}, pages = {15-21}, keywords = {organizacija slu\v{z}be marketinga, subjektivne te\v{s}ko\'{c}e, objektivne te\v{s}ko\'{c}e, funkcionalni model}, journal = {Osiguranje i privreda : \v{c}asopis za teoriju i praksu osiguranja}, volume = {XXVII.}, number = {3}, issn = {0030-6193}, title = {Problem organiziranja slu\v{z}be marketinga u zajednicama osiguranja}, keyword = {organizacija slu\v{z}be marketinga, subjektivne te\v{s}ko\'{c}e, objektivne te\v{s}ko\'{c}e, funkcionalni model} }
@article{article, author = {Stipi\'{c}, Miro}, year = {1986}, pages = {15-21}, keywords = {organization of marketing department, subjective difficulties, objective difficulties, functional model}, journal = {Osiguranje i privreda : \v{c}asopis za teoriju i praksu osiguranja}, volume = {XXVII.}, number = {3}, issn = {0030-6193}, title = {The problem of organizing the marketing department in insurance companies}, keyword = {organization of marketing department, subjective difficulties, objective difficulties, functional model} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font