Pregled bibliografske jedinice broj: 1080942
Problem organiziranja službe marketinga u zajednicama osiguranja
Problem organiziranja službe marketinga u zajednicama osiguranja // Osiguranje i privreda : časopis za teoriju i praksu osiguranja, XXVII. (1986), 3; 15-21 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1080942 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Problem organiziranja službe marketinga u
zajednicama osiguranja
(The problem of organizing the marketing department
in insurance companies)
Autori
Stipić, Miro
Izvornik
Osiguranje i privreda : časopis za teoriju i praksu osiguranja (0030-6193) XXVII.
(1986), 3;
15-21
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
organizacija službe marketinga, subjektivne teškoće, objektivne teškoće, funkcionalni model
(organization of marketing department, subjective difficulties, objective difficulties, functional model)
Sažetak
Za uspostavljanje službe marketinga u određenom organizacijskom dijelu zajednice osiguranja nije dovoljno samo riješiti problem organizacije odnosno tehnike rada. Potrebna je, prije svega, spoznaja u cijelom kolektivu, a pogotovo u rukovodstvu, da je marketing orijentacija temeljna podloga uspješnog poslovanja zajednice osiguranja. U radu su istaknute objektivne i subjektivne teškoće za uvođenje službe marketinga te primjer funkcionalnog modela organiziranja službe marketinga (mjesto funkcije marketinga pri uvođenju u organizacionoj shemi poslovne jedinice, unutarnja funkcionalna organizacija službe marketinga, mjesto razvijene funkcije marketinga u organizacijskoj shemi poslovne jedinice).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija