Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1080934

Neki problemi marketinga u djelatnosti osiguranja imovine


Stipić, Miro
Neki problemi marketinga u djelatnosti osiguranja imovine // Osiguranje i privreda : časopis za teoriju i praksu osiguranja, XXV. (1984), 12; 3-15 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1080934 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neki problemi marketinga u djelatnosti osiguranja imovine
(Some marketing problems in the property insurance business)

Autori
Stipić, Miro

Izvornik
Osiguranje i privreda : časopis za teoriju i praksu osiguranja (0030-6193) XXV. (1984), 12; 3-15

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
osiguranje imovine, promotivne aktivnosti, usluga osiguranja, segmentacija tržišta osiguranja
(property insurance, promotional activities, insurance services, insurance market segmentation)

Sažetak
Rad obrađuje kroz četiri dijela neke probleme marketinga u djelatnosti osiguranja imovine. Prvi se dio odnosi na promotivne aktivnosti u osiguranju imovine, a drugi na opća i osnovna upotrebna svojstva usluge osiguranja. U trećem dijelu obrađen je životni ciklus usluga osiguranja s posebnim naglaskom na usluge na kojima se vrše poboljšanja obilježja. Segmentacija tržišta u osiguranju je četvrti dio rada, koji se odnosi na apsolutne nekorisnike, relativne nekorisnike i stvarne korisnike usluge osiguranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Miro Stipić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stipić, Miro
Neki problemi marketinga u djelatnosti osiguranja imovine // Osiguranje i privreda : časopis za teoriju i praksu osiguranja, XXV. (1984), 12; 3-15 (domaća recenzija, članak, stručni)
Stipić, M. (1984) Neki problemi marketinga u djelatnosti osiguranja imovine. Osiguranje i privreda : časopis za teoriju i praksu osiguranja, XXV. (12), 3-15.
@article{article, author = {Stipi\'{c}, Miro}, year = {1984}, pages = {3-15}, keywords = {osiguranje imovine, promotivne aktivnosti, usluga osiguranja, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta osiguranja}, journal = {Osiguranje i privreda : \v{c}asopis za teoriju i praksu osiguranja}, volume = {XXV.}, number = {12}, issn = {0030-6193}, title = {Neki problemi marketinga u djelatnosti osiguranja imovine}, keyword = {osiguranje imovine, promotivne aktivnosti, usluga osiguranja, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta osiguranja} }
@article{article, author = {Stipi\'{c}, Miro}, year = {1984}, pages = {3-15}, keywords = {property insurance, promotional activities, insurance services, insurance market segmentation}, journal = {Osiguranje i privreda : \v{c}asopis za teoriju i praksu osiguranja}, volume = {XXV.}, number = {12}, issn = {0030-6193}, title = {Some marketing problems in the property insurance business}, keyword = {property insurance, promotional activities, insurance services, insurance market segmentation} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font