Pregled bibliografske jedinice broj: 1080934
Neki problemi marketinga u djelatnosti osiguranja imovine
Neki problemi marketinga u djelatnosti osiguranja imovine // Osiguranje i privreda : časopis za teoriju i praksu osiguranja, XXV. (1984), 12; 3-15 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1080934 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neki problemi marketinga u djelatnosti osiguranja
imovine
(Some marketing problems in the property insurance
business)
Autori
Stipić, Miro
Izvornik
Osiguranje i privreda : časopis za teoriju i praksu osiguranja (0030-6193) XXV.
(1984), 12;
3-15
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
osiguranje imovine, promotivne aktivnosti, usluga osiguranja, segmentacija tržišta osiguranja
(property insurance, promotional activities, insurance services, insurance market segmentation)
Sažetak
Rad obrađuje kroz četiri dijela neke probleme marketinga u djelatnosti osiguranja imovine. Prvi se dio odnosi na promotivne aktivnosti u osiguranju imovine, a drugi na opća i osnovna upotrebna svojstva usluge osiguranja. U trećem dijelu obrađen je životni ciklus usluga osiguranja s posebnim naglaskom na usluge na kojima se vrše poboljšanja obilježja. Segmentacija tržišta u osiguranju je četvrti dio rada, koji se odnosi na apsolutne nekorisnike, relativne nekorisnike i stvarne korisnike usluge osiguranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija