Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1080766

Prodajni kanali na hrvatskom osigurateljnom tržištu: fokus na razvoj novih, sofisticiranih kanala


Stipić, Miro
Prodajni kanali na hrvatskom osigurateljnom tržištu: fokus na razvoj novih, sofisticiranih kanala // Svijet osiguranja, XVI. (2014), 8; 52-55 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1080766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prodajni kanali na hrvatskom osigurateljnom tržištu: fokus na razvoj novih, sofisticiranih kanala
(Sales channels on the Croatian insurance market: focus on the development of new, sophisticated channels)

Autori
Stipić, Miro

Izvornik
Svijet osiguranja (1331-7695) XVI. (2014), 8; 52-55

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
osigurateljno tržište, prodajni kanali, vrste prodajnih kanala, sofisticirani kanali
(insurance market, sales channels, types of sales channels, sophisticated channels)

Sažetak
Inovacije postojećih i razvoj novih prodajnih kanala oduvijek su ključni pokretači razvoja industrije osiguranja. Suočena s pojačanim pritiskom kupaca i osiguratelja iz Europske unije, društva za osiguranje trebaju biti sposobna za promjene u načinima distribucije te ubrzati razvoj novih kanala prodaje. Najuspješniji osiguratelji će biti oni koji mogu ponuditi inovativne, diferencirane putove do krajnjih kupaca. Ovaj rad analizira stanje i razvojne mogućnosti prodajnih kanala na hrvatskom osigurateljnom tržištu s posebnim fokusom na razvoj novih sofisticiranih kanala.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Marko Marulić", Knin

Profili:

Avatar Url Miro Stipić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stipić, Miro
Prodajni kanali na hrvatskom osigurateljnom tržištu: fokus na razvoj novih, sofisticiranih kanala // Svijet osiguranja, XVI. (2014), 8; 52-55 (domaća recenzija, članak, stručni)
Stipić, M. (2014) Prodajni kanali na hrvatskom osigurateljnom tržištu: fokus na razvoj novih, sofisticiranih kanala. Svijet osiguranja, XVI. (8), 52-55.
@article{article, author = {Stipi\'{c}, Miro}, year = {2014}, pages = {52-55}, keywords = {osigurateljno tr\v{z}i\v{s}te, prodajni kanali, vrste prodajnih kanala, sofisticirani kanali}, journal = {Svijet osiguranja}, volume = {XVI.}, number = {8}, issn = {1331-7695}, title = {Prodajni kanali na hrvatskom osigurateljnom tr\v{z}i\v{s}tu: fokus na razvoj novih, sofisticiranih kanala}, keyword = {osigurateljno tr\v{z}i\v{s}te, prodajni kanali, vrste prodajnih kanala, sofisticirani kanali} }
@article{article, author = {Stipi\'{c}, Miro}, year = {2014}, pages = {52-55}, keywords = {insurance market, sales channels, types of sales channels, sophisticated channels}, journal = {Svijet osiguranja}, volume = {XVI.}, number = {8}, issn = {1331-7695}, title = {Sales channels on the Croatian insurance market: focus on the development of new, sophisticated channels}, keyword = {insurance market, sales channels, types of sales channels, sophisticated channels} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font