Pregled bibliografske jedinice broj: 1080766
Prodajni kanali na hrvatskom osigurateljnom tržištu: fokus na razvoj novih, sofisticiranih kanala
Prodajni kanali na hrvatskom osigurateljnom tržištu: fokus na razvoj novih, sofisticiranih kanala // Svijet osiguranja, XVI. (2014), 8; 52-55 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1080766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prodajni kanali na hrvatskom osigurateljnom tržištu: fokus na razvoj novih, sofisticiranih kanala
(Sales channels on the Croatian insurance market: focus on the development of new, sophisticated channels)
Autori
Stipić, Miro
Izvornik
Svijet osiguranja (1331-7695) XVI.
(2014), 8;
52-55
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
osigurateljno tržište, prodajni kanali, vrste prodajnih kanala, sofisticirani kanali
(insurance market, sales channels, types of sales channels, sophisticated channels)
Sažetak
Inovacije postojećih i razvoj novih prodajnih kanala oduvijek su ključni pokretači razvoja industrije osiguranja. Suočena s pojačanim pritiskom kupaca i osiguratelja iz Europske unije, društva za osiguranje trebaju biti sposobna za promjene u načinima distribucije te ubrzati razvoj novih kanala prodaje. Najuspješniji osiguratelji će biti oni koji mogu ponuditi inovativne, diferencirane putove do krajnjih kupaca. Ovaj rad analizira stanje i razvojne mogućnosti prodajnih kanala na hrvatskom osigurateljnom tržištu s posebnim fokusom na razvoj novih sofisticiranih kanala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo