Pregled bibliografske jedinice broj: 1080732
Pravci razvoja prodajnih kanala osiguranja u Hrvatskoj i Europskoj uniji
Pravci razvoja prodajnih kanala osiguranja u Hrvatskoj i Europskoj uniji // Praktični menadžment, V. (2014), 1; 113-118 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1080732 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pravci razvoja prodajnih kanala osiguranja u Hrvatskoj i Europskoj uniji
(Directions of development of insurance sales channels in Croatia and the European Union)
Autori
Stipić, Miro
Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) V.
(2014), 1;
113-118
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
osiguranje, prodajni kanali, Republika Hrvatska, Europska unija
(insurance, sales channels, Republic of Croatia, European Union)
Sažetak
Pristupanje Republike Hrvatske Europskoj uniji omogućilo je liberalniji pristup ulasku mnogih osiguratelja iz Unije na hrvatsko osigurateljno tržište. Naravno, omogućen je i obrnuti proces. Najbolji test marketinške orijentacije hrvatskih društava za osiguranje u prvoj godini u Uniji su činjenice u kojoj su mjeri društva zatečena dolaskom konkurenata iz Unije, jesu li im spremna parirati kako postojećim tako i novim vrstama osiguranja, ali i prodajnih kanala. Najuspješniji osiguratelji će biti oni koji će u ovoj situaciji nastaviti uspješno poslovati, znači ugovarati što više vrsta životnih i neživotnih osiguranja te promptno rješavati i isplaćivati osigurnine u obliku svota osiguranja i naknada šteta. Ovaj rad analizira dileme među teoretičarima i praktičarima o mogućim pravcima razvoja klasičnih i alternativnih prodajnih kanala osiguranja u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija