Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1080732

Pravci razvoja prodajnih kanala osiguranja u Hrvatskoj i Europskoj uniji


Stipić, Miro
Pravci razvoja prodajnih kanala osiguranja u Hrvatskoj i Europskoj uniji // Praktični menadžment, V. (2014), 1; 113-118 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1080732 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pravci razvoja prodajnih kanala osiguranja u Hrvatskoj i Europskoj uniji
(Directions of development of insurance sales channels in Croatia and the European Union)

Autori
Stipić, Miro

Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) V. (2014), 1; 113-118

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
osiguranje, prodajni kanali, Republika Hrvatska, Europska unija
(insurance, sales channels, Republic of Croatia, European Union)

Sažetak
Pristupanje Republike Hrvatske Europskoj uniji omogućilo je liberalniji pristup ulasku mnogih osiguratelja iz Unije na hrvatsko osigurateljno tržište. Naravno, omogućen je i obrnuti proces. Najbolji test marketinške orijentacije hrvatskih društava za osiguranje u prvoj godini u Uniji su činjenice u kojoj su mjeri društva zatečena dolaskom konkurenata iz Unije, jesu li im spremna parirati kako postojećim tako i novim vrstama osiguranja, ali i prodajnih kanala. Najuspješniji osiguratelji će biti oni koji će u ovoj situaciji nastaviti uspješno poslovati, znači ugovarati što više vrsta životnih i neživotnih osiguranja te promptno rješavati i isplaćivati osigurnine u obliku svota osiguranja i naknada šteta. Ovaj rad analizira dileme među teoretičarima i praktičarima o mogućim pravcima razvoja klasičnih i alternativnih prodajnih kanala osiguranja u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Marko Marulić", Knin

Profili:

Avatar Url Miro Stipić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stipić, Miro
Pravci razvoja prodajnih kanala osiguranja u Hrvatskoj i Europskoj uniji // Praktični menadžment, V. (2014), 1; 113-118 (domaća recenzija, članak, stručni)
Stipić, M. (2014) Pravci razvoja prodajnih kanala osiguranja u Hrvatskoj i Europskoj uniji. Praktični menadžment, V. (1), 113-118.
@article{article, author = {Stipi\'{c}, Miro}, year = {2014}, pages = {113-118}, keywords = {osiguranje, prodajni kanali, Republika Hrvatska, Europska unija}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {V.}, number = {1}, issn = {1847-8107}, title = {Pravci razvoja prodajnih kanala osiguranja u Hrvatskoj i Europskoj uniji}, keyword = {osiguranje, prodajni kanali, Republika Hrvatska, Europska unija} }
@article{article, author = {Stipi\'{c}, Miro}, year = {2014}, pages = {113-118}, keywords = {insurance, sales channels, Republic of Croatia, European Union}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {V.}, number = {1}, issn = {1847-8107}, title = {Directions of development of insurance sales channels in Croatia and the European Union}, keyword = {insurance, sales channels, Republic of Croatia, European Union} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font