Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1080665

Marketinški elementi u funkciji razvoja hrvatskoga tržišta osiguranja


Stipić, Miro; Stipić, Hrvoje
Marketinški elementi u funkciji razvoja hrvatskoga tržišta osiguranja // Praktični menadžment, V. (2014), 2; 23-29 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1080665 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški elementi u funkciji razvoja hrvatskoga tržišta osiguranja
(Marketing elements in the function of the development of the Croatian insurance market)

Autori
Stipić, Miro ; Stipić, Hrvoje

Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) V. (2014), 2; 23-29

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
osiguranje, marketing, usluga, premija, promocija, prodajni kanali
(insurance, marketing, service, premium, promotion, sales channels)

Sažetak
Rad analizira marketinške elemente u funkciji razvoja hrvatskoga tržišta osiguranja kao sastavnice tržišta Europske unije nakon 1. srpnja 2013. godine. S obzirom na specifičnost osigurateljne djelatnosti kao financijskog transfera, ali i posebnog oblika kontrole rizika, novostvorene okolnosti liberalnijeg pristupa ulasku osiguratelja iz Unije na hrvatsko osigurateljno tržište te hrvatskih na tržište Unije, dovode društva pred nova iskušenja. Najbolji test njihove marketinške orijentacije je razina spremnosti pariranja konkurenciji kroz postojeće i nove vrste osiguranja uz promptno rješavanje šteta i isplata osigurnina, novi klasični i alternativni prodajni kanali, konzistentna poslovna politika premija osiguranja te kreiranje pozitivnog imidža kroz različite vidove promotivnih aktivnosti. U skladu s tim rad se sastoji od šest dijelova: uvod, osigurateljna usluga, premija osiguranja, promocija osiguranja, prodajni kanali u osiguranju i zaključak.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Marko Marulić", Knin

Profili:

Avatar Url Miro Stipić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stipić, Miro; Stipić, Hrvoje
Marketinški elementi u funkciji razvoja hrvatskoga tržišta osiguranja // Praktični menadžment, V. (2014), 2; 23-29 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Stipić, M. & Stipić, H. (2014) Marketinški elementi u funkciji razvoja hrvatskoga tržišta osiguranja. Praktični menadžment, V. (2), 23-29.
@article{article, author = {Stipi\'{c}, Miro and Stipi\'{c}, Hrvoje}, year = {2014}, pages = {23-29}, keywords = {osiguranje, marketing, usluga, premija, promocija, prodajni kanali}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {V.}, number = {2}, issn = {1847-8107}, title = {Marketin\v{s}ki elementi u funkciji razvoja hrvatskoga tr\v{z}i\v{s}ta osiguranja}, keyword = {osiguranje, marketing, usluga, premija, promocija, prodajni kanali} }
@article{article, author = {Stipi\'{c}, Miro and Stipi\'{c}, Hrvoje}, year = {2014}, pages = {23-29}, keywords = {insurance, marketing, service, premium, promotion, sales channels}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {V.}, number = {2}, issn = {1847-8107}, title = {Marketing elements in the function of the development of the Croatian insurance market}, keyword = {insurance, marketing, service, premium, promotion, sales channels} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font