Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1080597

Analiza rada i nagrađivanje klasičnih prodajnih kanala u osiguranju


Stipić, Miro; Stipić, Hrvoje
Analiza rada i nagrađivanje klasičnih prodajnih kanala u osiguranju // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 5 (2014), 1; 115-121 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1080597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza rada i nagrađivanje klasičnih prodajnih kanala u osiguranju
(Analysis of work and rewarding in classic sales channels of insurance)

Autori
Stipić, Miro ; Stipić, Hrvoje

Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 5 (2014), 1; 115-121

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
osiguranje, prodajni kanali, analiza rada, nagrađivanje
(insurance, sales channels, analysis of the performance, rewarding)

Sažetak
Suočena s pojačanim pritiskom kupaca i nadolazećih osiguratelja iz Europske unije, hrvatska društva za osiguranje trebaju biti sposobna izvršiti promjene u postojećem načinu distribucije svojih usluga te ubrzati razvoj novih kako bi ostala konkurentna. Najuspješniji osiguratelji će biti oni koji mogu ponuditi inovativne, diferencirane putove do krajnjih kupaca, kako postojećih tako i potencijalnih osiguranika. Bez obzira na razvoj tehnike i tehnologije koji stvara nove rizike kao potencijalne predmete osiguranja, , suvremeni osiguratelji moraju paralelno razvijati klasične i alternativne prodajne kanale. Ovaj rad prikazuje osnovne vrste klasičnih prodajnih kanala na hrvatskom osigurateljnom tržištu, analizu njihova rada te oblike nagrađivanja djelatnika na poslovima klasičnih prodajnih kanala s ciljem njihova razvoja i uspješnosti poslovanja samih društava za osiguranje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Marko Marulić", Knin

Profili:

Avatar Url Miro Stipić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stipić, Miro; Stipić, Hrvoje
Analiza rada i nagrađivanje klasičnih prodajnih kanala u osiguranju // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 5 (2014), 1; 115-121 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Stipić, M. & Stipić, H. (2014) Analiza rada i nagrađivanje klasičnih prodajnih kanala u osiguranju. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 5 (1), 115-121.
@article{article, author = {Stipi\'{c}, Miro and Stipi\'{c}, Hrvoje}, year = {2014}, pages = {115-121}, keywords = {osiguranje, prodajni kanali, analiza rada, nagra\djivanje}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1847-702X}, title = {Analiza rada i nagra\djivanje klasi\v{c}nih prodajnih kanala u osiguranju}, keyword = {osiguranje, prodajni kanali, analiza rada, nagra\djivanje} }
@article{article, author = {Stipi\'{c}, Miro and Stipi\'{c}, Hrvoje}, year = {2014}, pages = {115-121}, keywords = {insurance, sales channels, analysis of the performance, rewarding}, journal = {Zbornik radova Me\djimurskog veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{C}akovcu}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1847-702X}, title = {Analysis of work and rewarding in classic sales channels of insurance}, keyword = {insurance, sales channels, analysis of the performance, rewarding} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font