Pregled bibliografske jedinice broj: 1080597
Analiza rada i nagrađivanje klasičnih prodajnih kanala u osiguranju
Analiza rada i nagrađivanje klasičnih prodajnih kanala u osiguranju // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 5 (2014), 1; 115-121 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1080597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza rada i nagrađivanje klasičnih prodajnih kanala u osiguranju
(Analysis of work and rewarding in classic sales channels of insurance)
Autori
Stipić, Miro ; Stipić, Hrvoje
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 5
(2014), 1;
115-121
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
osiguranje, prodajni kanali, analiza rada, nagrađivanje
(insurance, sales channels, analysis of the performance, rewarding)
Sažetak
Suočena s pojačanim pritiskom kupaca i nadolazećih osiguratelja iz Europske unije, hrvatska društva za osiguranje trebaju biti sposobna izvršiti promjene u postojećem načinu distribucije svojih usluga te ubrzati razvoj novih kako bi ostala konkurentna. Najuspješniji osiguratelji će biti oni koji mogu ponuditi inovativne, diferencirane putove do krajnjih kupaca, kako postojećih tako i potencijalnih osiguranika. Bez obzira na razvoj tehnike i tehnologije koji stvara nove rizike kao potencijalne predmete osiguranja, , suvremeni osiguratelji moraju paralelno razvijati klasične i alternativne prodajne kanale. Ovaj rad prikazuje osnovne vrste klasičnih prodajnih kanala na hrvatskom osigurateljnom tržištu, analizu njihova rada te oblike nagrađivanja djelatnika na poslovima klasičnih prodajnih kanala s ciljem njihova razvoja i uspješnosti poslovanja samih društava za osiguranje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija