Pregled bibliografske jedinice broj: 1080530
Primjena računala u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti
Primjena računala u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 1080530 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena računala u nastavi Glazbene kulture i
Glazbene umjetnosti
(Application of computers in the teaching of Music
Culture and Music Arts)
Autori
Pečić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
24.09
Godina
2020
Stranica
26
Mentor
Šulentić Begić, Jasna
Ključne riječi
računala, nastava glazbe, učenici, multimedijalni udžbenik
(computers, music teaching, students, multimedia textbook)
Sažetak
Primjena računala u nastavnom procesu važan su čimbenik suvremenog obrazovanja. Računala su uređaji pomoću kojih se pohranjuju, prenose i obrađuju podaci. Razlikuje se nekoliko vrsta računala od kojih su najzastupljenija osobna računala zbog svoje dostupne cijene i uporabnih specifikacija. Osobna računala koja se najčešće u nastavi primjenjuju su prijenosna računala odnosno laptopi, stolna računala i tableti. Računala u nastavi mogu služiti za prijenos znanja s učitelja na učenike ili kao izvor znanja za učenike, kada računala dobivaju važnu ulogu u razvoju pojedinaca. Primjena računala u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti ima vrlo važnu ulogu za razvoj i stjecanje kompetencija mladih. Glazba posjeduje mogućnost stvaranja osobnosti i razvijanje glazbenog ukusa. Primjenom računala potpomaže se u nastavi uz interaktivne sadržaje kao što su edukativne igrice doprinosi se i razvoju sluha učenika. Računalo je također usvojeno i u novom Kurikulumu gdje je jasno precizirana njegova namjena i ishodi primjene u nastavi. Iako računalo omogućuje mnoštvo načina učenja glazbe, potrebno je istaknuti važnost edukacije učitelja kako bi na pravilan način, sukladno tehnologiji znanje moglo prenijeti učenicima. Multimedijalni udžbenici i ostali mediji učenicima stvaraju radnu naviku, pospješuju i razvijaju razmišljanje i logičke mogućnosti. Primjenom računala nastava postaje interaktivna, potiče učenike na samostalan i timski rad te aktivno sudjelovanje u nastavi. Iako digitalno razdoblje donosi mnoštvo prednosti, načina i rješenja u funkcioniranju i oblikovanju modernog čovjeka, posjeduje i loše ishode koji predstavljaju rizik neadekvatno razrađene uporabe računala bez roditeljskog i pedagoškog nadzora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
Ostalo-vlastito financiranje - Cjeloživotno učenje učitelja i nastavnika glazbe (CUUING) (Šulentić Begić, Jasna, Ostalo ) ( CroRIS)
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(mentor)