Pregled bibliografske jedinice broj: 1080415
Inovativni komunikacijski pristupi u oglašavanju
Inovativni komunikacijski pristupi u oglašavanju, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1080415 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovativni komunikacijski pristupi u oglašavanju
(Innovative communication approaches in advertising)
Autori
Užarević, Julia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2020
Stranica
35
Mentor
Mustić, Daria
Ključne riječi
gerila oglašavanje ; inovativno oglašavanje ; marketing ; tradicionalno oglašavanje
(guerilla marketing ; innovative advertising ; traditional advertising)
Sažetak
Marketing kakav znamo i kakav je danas većinom zastupljen zasniva se na promoviranju proizvoda ili tvrtke putem tv reklama te jumbo plakata. Najveći problem u današnjem svijetu jest kako se istaknuti od mnoštva drugih. Kako biti primjećen? S toga, Jay Conrad Levinson 1970-ih upoznaje svijet s gerilskim marketingom ili poznatijim kao gerila marketing. Naime, gerila marketing jest inovativni, nekonvencionalan način oglašavanja koji se zasniva na pronalaženju kreativnih rješenja te putem originalnih metoda publici nastoji privući pozornost. Cilj ovog rada jest upoznati se s gerila marketingom te ući dublje u njegove oblike i metode. Spomenut ćemo prednosti i nedostatke ovakve vrste oglašavanja te putem raznih primjera pokazat ćemo i razlike između tradicionalnog te gerila marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti