Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1080415

Inovativni komunikacijski pristupi u oglašavanju


Užarević, Julia
Inovativni komunikacijski pristupi u oglašavanju, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1080415 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inovativni komunikacijski pristupi u oglašavanju
(Innovative communication approaches in advertising)

Autori
Užarević, Julia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2020

Stranica
35

Mentor
Mustić, Daria

Ključne riječi
gerila oglašavanje ; inovativno oglašavanje ; marketing ; tradicionalno oglašavanje
(guerilla marketing ; innovative advertising ; traditional advertising)

Sažetak
Marketing kakav znamo i kakav je danas većinom zastupljen zasniva se na promoviranju proizvoda ili tvrtke putem tv reklama te jumbo plakata. Najveći problem u današnjem svijetu jest kako se istaknuti od mnoštva drugih. Kako biti primjećen? S toga, Jay Conrad Levinson 1970-ih upoznaje svijet s gerilskim marketingom ili poznatijim kao gerila marketing. Naime, gerila marketing jest inovativni, nekonvencionalan način oglašavanja koji se zasniva na pronalaženju kreativnih rješenja te putem originalnih metoda publici nastoji privući pozornost. Cilj ovog rada jest upoznati se s gerila marketingom te ući dublje u njegove oblike i metode. Spomenut ćemo prednosti i nedostatke ovakve vrste oglašavanja te putem raznih primjera pokazat ćemo i razlike između tradicionalnog te gerila marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Daria Mustić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Užarević, Julia
Inovativni komunikacijski pristupi u oglašavanju, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Užarević, J. (2020) 'Inovativni komunikacijski pristupi u oglašavanju', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {U\v{z}arevi\'{c}, Julia}, year = {2020}, pages = {35}, keywords = {gerila ogla\v{s}avanje, inovativno ogla\v{s}avanje, marketing, tradicionalno ogla\v{s}avanje}, title = {Inovativni komunikacijski pristupi u ogla\v{s}avanju}, keyword = {gerila ogla\v{s}avanje, inovativno ogla\v{s}avanje, marketing, tradicionalno ogla\v{s}avanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {U\v{z}arevi\'{c}, Julia}, year = {2020}, pages = {35}, keywords = {guerilla marketing, innovative advertising, traditional advertising}, title = {Innovative communication approaches in advertising}, keyword = {guerilla marketing, innovative advertising, traditional advertising}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font