Pregled bibliografske jedinice broj: 1080347
SAMOPROCJENA KOMPETENTNOSTI BUDUĆIH UČITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA ZA VOĐENJE PEDAGOŠKE DOKUMENTACIJE
SAMOPROCJENA KOMPETENTNOSTI BUDUĆIH UČITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA ZA VOĐENJE PEDAGOŠKE DOKUMENTACIJE, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1080347 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SAMOPROCJENA KOMPETENTNOSTI BUDUĆIH UČITELJA
PRIMARNOG OBRAZOVANJA ZA VOĐENJE PEDAGOŠKE
DOKUMENTACIJE
(FUTURE PRIMARY EDUCATION TEACHERS SELF-
ASSESSMENT OF COMPETENCE FOR CONDUCTING
PEDAGOGICAL DOCUMENTATION)
Autori
Božurić, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
02.07
Godina
2020
Stranica
53
Mentor
Đuranović, Marina ; Eret, Lidija
Ključne riječi
kompetencije, pedagoška dokumentacija, profesionalni razvoj, učitelji primarnog obrazovanja
(competences, pedagogical documentation, professional development, primary education teachers)
Sažetak
Učitelji su, uz neposredni rad s učenicima u nastavi, dužni poznavati i svakodnevno voditi pedagošku dokumentaciju tijekom školske godine. Drugim riječima, učitelji obavljaju i sve potrebne administrativne poslove kako bi što kvalitetnije planirali i realizirali odgojno – obrazovni proces. Temelji za ovladavanje kompetencijama potrebnim za vođenja pedagoške dokumentacije stječu se prvotno tijekom studija, a usavršavaju pri zaposlenju radom u praksi. Ovim radnom dobit ćemo uvid u samoprocjenu kompetentnosti studenata, budućih učitelja primarnog obrazovanja, za vođenje pedagoške dokumentacije, ovisno o pohađanju kolegija Školski propisi i dokumentacija. Rezultati istraživanja ukazuju na veću kompetentnost studenata, studijskog programa 903, koji su se tijekom obrazovanja imali priliku detaljnije upoznati sa školskom dokumentacijom na kolegiju Školski propisi i dokumentacija, u odnosu na studente, studijskog programa 835, koji navedeni kolegij nisu pohađali. S druge strane, studenti oba studijska programa kao glavni razlog nedovoljne kompetentnosti vide u nedostatak primjene teorijskog znanja u praksi. Važnost pohađanja barem jednog kolegija vezanog uz administrativne poslove škole prepoznali su svi ispitani studenti. Kolegij bi omogućio studentima stjecanje temeljnih znanja pomoću kojih bi kompetentnije pristupili pedagoškoj dokumentaciji pri zaposlenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb