Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1080347

SAMOPROCJENA KOMPETENTNOSTI BUDUĆIH UČITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA ZA VOĐENJE PEDAGOŠKE DOKUMENTACIJE


Božurić, Monika
SAMOPROCJENA KOMPETENTNOSTI BUDUĆIH UČITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA ZA VOĐENJE PEDAGOŠKE DOKUMENTACIJE, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1080347 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SAMOPROCJENA KOMPETENTNOSTI BUDUĆIH UČITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA ZA VOĐENJE PEDAGOŠKE DOKUMENTACIJE
(FUTURE PRIMARY EDUCATION TEACHERS SELF- ASSESSMENT OF COMPETENCE FOR CONDUCTING PEDAGOGICAL DOCUMENTATION)

Autori
Božurić, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
02.07

Godina
2020

Stranica
53

Mentor
Đuranović, Marina ; Eret, Lidija

Ključne riječi
kompetencije, pedagoška dokumentacija, profesionalni razvoj, učitelji primarnog obrazovanja
(competences, pedagogical documentation, professional development, primary education teachers)

Sažetak
Učitelji su, uz neposredni rad s učenicima u nastavi, dužni poznavati i svakodnevno voditi pedagošku dokumentaciju tijekom školske godine. Drugim riječima, učitelji obavljaju i sve potrebne administrativne poslove kako bi što kvalitetnije planirali i realizirali odgojno – obrazovni proces. Temelji za ovladavanje kompetencijama potrebnim za vođenja pedagoške dokumentacije stječu se prvotno tijekom studija, a usavršavaju pri zaposlenju radom u praksi. Ovim radnom dobit ćemo uvid u samoprocjenu kompetentnosti studenata, budućih učitelja primarnog obrazovanja, za vođenje pedagoške dokumentacije, ovisno o pohađanju kolegija Školski propisi i dokumentacija. Rezultati istraživanja ukazuju na veću kompetentnost studenata, studijskog programa 903, koji su se tijekom obrazovanja imali priliku detaljnije upoznati sa školskom dokumentacijom na kolegiju Školski propisi i dokumentacija, u odnosu na studente, studijskog programa 835, koji navedeni kolegij nisu pohađali. S druge strane, studenti oba studijska programa kao glavni razlog nedovoljne kompetentnosti vide u nedostatak primjene teorijskog znanja u praksi. Važnost pohađanja barem jednog kolegija vezanog uz administrativne poslove škole prepoznali su svi ispitani studenti. Kolegij bi omogućio studentima stjecanje temeljnih znanja pomoću kojih bi kompetentnije pristupili pedagoškoj dokumentaciji pri zaposlenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Eret (autor)

Avatar Url Monika Crnić (autor)

Avatar Url Marina Đuranović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Božurić, Monika
SAMOPROCJENA KOMPETENTNOSTI BUDUĆIH UČITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA ZA VOĐENJE PEDAGOŠKE DOKUMENTACIJE, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Božurić, M. (2020) 'SAMOPROCJENA KOMPETENTNOSTI BUDUĆIH UČITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA ZA VOĐENJE PEDAGOŠKE DOKUMENTACIJE', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{z}uri\'{c}, Monika}, year = {2020}, pages = {53}, keywords = {kompetencije, pedago\v{s}ka dokumentacija, profesionalni razvoj, u\v{c}itelji primarnog obrazovanja}, title = {SAMOPROCJENA KOMPETENTNOSTI BUDU\'{C}IH U\v{C}ITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA ZA VO\DJENJE PEDAGO\v{S}KE DOKUMENTACIJE}, keyword = {kompetencije, pedago\v{s}ka dokumentacija, profesionalni razvoj, u\v{c}itelji primarnog obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{z}uri\'{c}, Monika}, year = {2020}, pages = {53}, keywords = {competences, pedagogical documentation, professional development, primary education teachers}, title = {FUTURE PRIMARY EDUCATION TEACHERS SELF- ASSESSMENT OF COMPETENCE FOR CONDUCTING PEDAGOGICAL DOCUMENTATION}, keyword = {competences, pedagogical documentation, professional development, primary education teachers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font