Pregled bibliografske jedinice broj: 1080277
Kultorološki utjecaj na oblikovanje korisničkog iskustva
Kultorološki utjecaj na oblikovanje korisničkog iskustva, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula
CROSBI ID: 1080277 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kultorološki utjecaj na oblikovanje korisničkog
iskustva
(Culturological influence on the creation of user
experience)
Autori
Ališković, Benjamin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet informatike u Puli
Mjesto
Pula
Datum
24.09
Godina
2020
Stranica
50
Mentor
Orehovački, Tihomir
Ključne riječi
kultura korisničkog iskustva ; kulturološke dimenzije ; proces izrade korisničkog iskustva ; korisnik ; korisničko sučelje ; korisničko iskustvo
(culture of user experience ; cultural dimensions ; workflow of user experience ; user interface ; user experience)
Sažetak
Razvoj interneta, tehnologije te radnih načela doveo nas je do 21. stoljeća kada je korisničko iskustvo iznimno važno pri stvaranju digitalnog proizvoda. Povijest raznih pokreta i otkrića dovela nas je do ujedinjenja pojma korisničkog iskustva. Danas u svijetu nije više isto za isti brend napraviti više lokalizacija obraćajući pozornost isključivo na prijevod sadržaja s jedne lokalizacije na drugu. Takvu praksu smatramo zastarjelom. Iz tog razloga, kulturološka odredišta definiraju nam profil korisnika te se time povodimo. Imamo razne kulturološke dimenzije koje nas usmjeravaju kako ostvariti da budući korisnik ima što bolje korisničko iskustvo. Sam proces jednog projekta, od istraživanja korisnika, skiciranja sučelja pa sve do stvaranja prototipa definiran je upravo kulturom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti