Pregled bibliografske jedinice broj: 1080075
Vizualni identitet i knjiga grafičkih standarda Tehničkog veleučilišta u Zagrebu
Vizualni identitet i knjiga grafičkih standarda Tehničkog veleučilišta u Zagrebu // Zbornik radova, Printing & design 2020 / Žiljak Gršić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2020. str. 156-162 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso))
CROSBI ID: 1080075 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualni identitet i knjiga grafičkih standarda
Tehničkog veleučilišta u Zagrebu
(Visual identity and graphic standards manual for
Zagreb University of Applied Sciences)
Autori
Uglješić, Vesna ; Žiljak Gršić, Jana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Zbornik radova, Printing & design 2020
/ Žiljak Gršić, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2020, 156-162
Skup
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2020
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.06.2020
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dizajn ; vizualna komunikacija ; vizualni identitet ; Tehničko veleučilište u Zagrebu ; knjiga standarda
(design ; visual communication ; visual identity ; Zagreb University of Applied Sciences ; graphic standards manual)
Sažetak
Vizualni identitet jedan je od osnovnih segmenata funkcionalnog brendinga. Visokoškolskim institucijama poput Tehničkog veleučilišta u Zagrebu dobar brending daje na vjerodostojnosti, prepoznatljivosti i profesionalnom dojmu prema vanjskim partnerima, stvara sliku o instituciji i osnova je za oblikovanje interne komunikacije i dokumenata. Razrađena strategija brendinga i standardizacija elemenata vizualnog identiteta omogućuju dosljednost i jasnoću kod oblikovanja raznih promotivnih i poslovnih materijala, što rezultira vizualnom prepoznatljivošću i boljom komunikacijom prema van, kao i unutar same institucije. Oblikovanje vizualnog identiteta TVZ-a započelo je 2004. godine dizajnom izvornog znaka i osnovnom standardizacijom. Definiranjem novog naziva Veleučilišta na engleskom jeziku, kao i zbog zahtjeva korištenja u digitalnim medijima te na promotivnim materijalima, pojavila se potreba za blagom modifikacijom postojećeg znaka i logotipa, kao i sveobuhvatnijom standardizacijom, koja je realizirana 2019. godine. Kroz knjigu standarda prikazuje se definiranje identiteta TVZ-a kao kontinuirani proces vizualne komunikacije koji se konstantno prilagođava aktualnim zahtjevima i potrebama komunikacije unutar institucije i prema javnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Dizajn