Pregled bibliografske jedinice broj: 1079970
Međupredmetno povezivanje Glazbene kulture i drugih predmeta u osnovnoj školi
Međupredmetno povezivanje Glazbene kulture i drugih predmeta u osnovnoj školi, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 1079970 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međupredmetno povezivanje Glazbene kulture i
drugih predmeta u osnovnoj školi
(Interdisciplinary connection of Music Culture and
other subjects in primary school)
Autori
Vodopić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
15.09
Godina
2020
Stranica
26
Mentor
Šulentić Begić, Jasna
Ključne riječi
međupredmetno povezivanje, korelacija, integrirana nastava, interdisciplinarnost, nastava Glazbene kulture
(interdisciplinary connection, correlation, integrated teaching, interdisciplinarity, Music Culture teaching)
Sažetak
Povezivanje nastavnog sadržaja zahtjev je suvremene nastave i ono se postiže poučavanjem kojim se nastavnom gradivu pristupa s više aspekata. Takvo poučavanje naziva se integrirana (interdisciplinarna) nastava. Kurikulum za nastavni predmet Glazbene kulture za osnovne škole i Glazbene umjetnosti za gimnazije u Republici Hrvatskoj iz 2019. godine također stavlja naglasak na integriranu nastavu navodeći kako postoji čvrsta povezanost između nastave glazbe i ostalih polja umjetnosti te da je poželjna korelacija s ostalim predmetima, područjima i međupredmetnim temama. Realizacija korelacije nastave glazbe u predmetnoj nastavi (u usporedbi s razrednom nastavom) teže je ostvariva zbog postojanja većeg broja predmetnih učitelja. Tom problemu pristupa se pomnim planiranjem integrirane nastave između učitelja koji su uključeni u nju. Ona mora biti organizirana tako da svaki pojedini učitelj, koji je uključen u takvu nastavu, koristi isključivo prednosti integrirane nastave izbjegavajući nedostatke poput zanemarivanja određenog predmeta, umanjivanje vrijednosti sadržaja određenog predmeta i sl. Cilj ovog rada je uvidjeti prednosti međupredmetnog povezivanja kako bi se planiranje nastave temeljilo na integriranoj nastavi, a ne na krutom predmetno-satnom sustavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku