Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1079701

Slobodno vrijeme učenika s teškoćama u razvoju


Kovačević, Maja
Slobodno vrijeme učenika s teškoćama u razvoju, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1079701 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Slobodno vrijeme učenika s teškoćama u razvoju
(Leisure time of students with disabilities)

Autori
Kovačević, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
18.09

Godina
2020

Stranica
69

Mentor
Brust Nemet, Maja

Ključne riječi
edukacija, slobodno vrijeme, učenici s teškoćama u razvoju
(education, leisure time, pupils with developmental disabilities)

Sažetak
Ovaj rad usmjeren je na važnost i kvalitetu provođenja slobodnog vremena učenika s teškoćama u razvoju. Slobodno vrijeme je od velike važnosti za sve učenike pa tako i za one s teškoćama u razvoju. Međutim, kvalitetno provođenje slobodnog vremena nije moguće svakom učeniku, a ponajviše učenicima s teškoćama u razvoju. Njihov život često se sastoji od svakodnevnih terapija, rehabilitacije i sl. te se time zaboravlja da i oni imaju pravo na slobodno vrijeme i igru. Stoga je cilj ovog istraživanja bio dobiti uvid u kvalitetu provođenja slobodnog vremena učenika s teškoćama u razvoju. Korištena je kvalitativna metodologija te su podaci prikupljeni intervjuiranjem desetero djece s teškoćama u razvoju. U drugom dijelu istraživanja provedena je delfi metoda s pet stručnjaka. Rezultati pokazuju kako djeca s teškoćama u razvoju slobodno vrijeme ostvaruju kroz širok spektar aktivnosti. Svoje slobodno vrijeme najčešće provode te vole provoditi u krugu obitelji. Nadalje, rezultati pokazuju kako učenici s teškoćama u razvoju nisu dovoljno uključeni u izvannastavne i izvanškolske sadržaje. Učenici s teškoćama u razvoju su se izjasnili da su zadovoljni načinom provođenja svojeg vremena i da nemaju želja za promjenama. U drugom dijelu istraživanja stručnjaci su se složili kako se odgoju i obrazovanju tako i slobodnom vremenu učenika s teškoćama u razvoju promišlja i posvećuje pažnja, ali da kvaliteta njihovog provođenja slobodnog vremena nije na zadovoljavajućoj razini. Ovi rezultati upućuju na potrebe provođenja edukacija o slobodnom vremenu koje bi pomogle djetetu, ali i roditeljima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Brust Nemet (mentor)

Avatar Url Maja Kovačević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.foozos.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kovačević, Maja
Slobodno vrijeme učenika s teškoćama u razvoju, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Kovačević, M. (2020) 'Slobodno vrijeme učenika s teškoćama u razvoju', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Maja}, year = {2020}, pages = {69}, keywords = {edukacija, slobodno vrijeme, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, title = {Slobodno vrijeme u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, keyword = {edukacija, slobodno vrijeme, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Maja}, year = {2020}, pages = {69}, keywords = {education, leisure time, pupils with developmental disabilities}, title = {Leisure time of students with disabilities}, keyword = {education, leisure time, pupils with developmental disabilities}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font