Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1079681

Prodajno poslovanje


Mrvica Mađarac, Sandra
Prodajno poslovanje / Ivanković, Darija (ur.)., 2017


CROSBI ID: 1079681 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prodajno poslovanje
(Sales business)

Autori
Mrvica Mađarac, Sandra

Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (visokoškolsko obrazovanje)

Grad
Vukovar

Godina
2017

Stranica
106

ISBN
978-953-7734-17-6

Ključne riječi
prodajno poslovanje, tržišna ponuda, metode prodaje, upravljanje procesom prodaje, etika u prodaji
(sales business, market offer, sales methods, sales process management, ethics in sales)

Sažetak
Priručnik je strukturiran u 13 poglavlja/tematskih cjelina te u potpunosti pokriva sadržaj kolegija Prodajno poslovanje. Svaka od cjelina započinje ciljevima poglavlja koji uvode u tematiku, a cjeline su zaokružene pitanjima za ponavljanje i praktičnom vježbom kako bi studenti mogli usvojiti gradivo s razumijevanjem.Prve dvije cjeline nude svojevrstan uvod u područje prodajnog poslovanja budući da pored objašnjenja pojma prodaje navode principe i oblike organizacije prodaje. Zatim slijedi cjelina posvećena ponudi, odnosno proizvodima gdje se osim definicije i klasifikacije proizvoda, objašnjavaju i strategije vezane za pojedine faze njihova životnog ciklusa. Tematska cjelina četiri i pet obrađuje važna područja istraživanja za potrebe prodaje, te predviđanje prodaje gdje su pojašnjene analize važne za izradu kvalitetnog plana prodaje. Šesta cjelina tematski je kompleksna jer se odnosi na upravljanje procesom prodaje, odnosno modele kupovanja proizvoda, strategije prodaje, kanale distribucije, faze postupka prodavanja, usluge u prodaji i dr. Na nju se nadovezuje sedma cjelina o metodama prodaje u kojoj se navode prednosti i nedostatci različitih metoda prodaje. U osmoj cjelini, pod nazivom Strateško planiranje maloprodajnog poslovanja navedene su različite vrste strategija u maloprodaji i opisane faze kreiranja strategije. Deveta i deseta cjelina govore o upravljanju prodajnim prostorom i aktivnostima unaprjeđenja prodaje koji bi trebali rezultirati povećanom prodajom i lojalnošću poduzeću. Preostale tri cjeline odnose se na ljudski kadar i njegovu ulogu i važnost u prodajnom poslovanju. Naime, objašnjen je postupak izbora i edukacije prodajnog osoblja, komuniciranje u prodaji proizvoda i metode pregovaranja te etika u prodaji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru

Profili:

Avatar Url Sandra Mrvica Mađarac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mrvica Mađarac, Sandra
Prodajno poslovanje / Ivanković, Darija (ur.)., 2017
Ivanković, D. (ur.) (2017) Prodajno poslovanje. Vukovar.
@unknown{unknown, author = {Mrvica Ma\djarac, Sandra}, editor = {Ivankovi\'{c}, D.}, year = {2017}, pages = {106}, keywords = {prodajno poslovanje, tr\v{z}i\v{s}na ponuda, metode prodaje, upravljanje procesom prodaje, etika u prodaji}, isbn = {978-953-7734-17-6}, title = {Prodajno poslovanje}, keyword = {prodajno poslovanje, tr\v{z}i\v{s}na ponuda, metode prodaje, upravljanje procesom prodaje, etika u prodaji}, publisherplace = {Vukovar} }
@unknown{unknown, author = {Mrvica Ma\djarac, Sandra}, editor = {Ivankovi\'{c}, D.}, year = {2017}, pages = {106}, keywords = {sales business, market offer, sales methods, sales process management, ethics in sales}, isbn = {978-953-7734-17-6}, title = {Sales business}, keyword = {sales business, market offer, sales methods, sales process management, ethics in sales}, publisherplace = {Vukovar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font