Pregled bibliografske jedinice broj: 1079605
Poticanje kreativnosti u nastavi u kombiniranim odjeljenjima
Poticanje kreativnosti u nastavi u kombiniranim odjeljenjima, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1079605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje kreativnosti u nastavi u kombiniranim odjeljenjima
(Encouraging creativity in combined classes)
Autori
Bukvić, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
18.09
Godina
2020
Stranica
61
Mentor
Dubovicki, Snježana
Ključne riječi
kreativnost u nastavi, kombinirani razredni odjeli, razredna nastava
(creativity in teaching, combined classes, classroom teaching)
Sažetak
Potreba svakog ljudskog bića leži u težnji za napretkom, otkrićem, zadovoljstvom i postignućem, a njegujući kreativnost njegujemo otvorenost prema novim spoznajama i iskustvima, odnosno postižemo željeni cilj samoaktualizacije. Za učenike je važna poticajna okolina te sloboda u radu, razmišljanju i kreiranju kako bi razvijali i usavršavali vlastiti kreativni potencijal. U prvome dijelu rada daje se teorijski okvir o kreativnosti, njezinim kategorijama, o kombiniranim razrednim odjelima i njihovoj organizaciji kao i o prednostima i nedostatcima takvih odjeljenja. Cilj istraživanja bio je istražiti poboljšavaju li se kreativnošću u nastavi akademska postignuća učenika. U istraživanju je korištena kvantitativna metodologija u okviru koje je provedena anketa među učiteljima/učiteljicama kombiniranih razrednih odjeljenja. Provedenim istraživanjem na ukupnom uzorku od N=101 učitelja/ice dobiveni su rezultati koji pokazuju da se kreativnost treba poticati u nastavnome procesu te da se kreativnošću poboljšavaju akademska postignuća učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Snježana Dubovicki
(mentor)