Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1079468

Utjecaj gerila marketinga na posjećenost kazališta mlade publike u Europi i Aziji


Buljubašić, Iva
Utjecaj gerila marketinga na posjećenost kazališta mlade publike u Europi i Aziji // EVROPSKE I EVROAZIJESKE INTEGRACIJE - prednosti i nedostaci
Banja Luka, 2020. str. 285-295 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1079468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj gerila marketinga na posjećenost kazališta mlade publike u Europi i Aziji
(Impact of guerilla marketing on theatre attendance of young audience in Europe and Asia)

Autori
Buljubašić, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
EVROPSKE I EVROAZIJESKE INTEGRACIJE - prednosti i nedostaci / - Banja Luka, 2020, 285-295

ISBN
978-99955-99-53-9

Skup
8. međunarodni naučni skup Evropske i evroazijske integracije - prednosti i nedostaci

Mjesto i datum
Brčko, Bosna i Hercegovina, 26.07.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
gerila marketing, marketing u kulturi, mlada publika, kazalište, generacija Y
(guerilla marketing, marketing in culture, young audience, theatre, generation Y,)

Sažetak
Od 80-ih godina prošloga stoljeća gerilski marketing djeluje na svjetskoj poslovnoj sceni, ali danas kulturne institucije, posebno kazališta koja su u fokusu ovog istraživačkog rada, također pokušavaju koristiti kreativne načine za privlačenje mlade publike, pa se okreću gerilskom marketingu. S dozom kreativnosti, gerilski marketing može se koristiti ne samo u korist kazališta, već i cijelog društva, izgradnjom kazališne publike i općenito podizanjem svijesti o ulozi koju kulturne institucije igraju u gospodarskom razvoju zemlje. Rad je podijeljen na dva dijela, prvi dio prikazuje definicije gerilskog marketinga, generaciju Y i učinke gerilskog marketinga na generaciju Y općenito u Europi i Aziji. U drugom dijelu predstavljeno je znanstveno istraživanje na nacionalnoj razini u Republici Hrvatskoj, tj. analiza učinaka gerilskog marketinškog razvoj publike generacije Y (n = 285) tzv. milenijalaca u gradskim i nacionalnim kazalištima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Iva Buljubašić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Buljubašić, Iva
Utjecaj gerila marketinga na posjećenost kazališta mlade publike u Europi i Aziji // EVROPSKE I EVROAZIJESKE INTEGRACIJE - prednosti i nedostaci
Banja Luka, 2020. str. 285-295 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Buljubašić, I. (2020) Utjecaj gerila marketinga na posjećenost kazališta mlade publike u Europi i Aziji. U: EVROPSKE I EVROAZIJESKE INTEGRACIJE - prednosti i nedostaci.
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}, Iva}, year = {2020}, pages = {285-295}, keywords = {gerila marketing, marketing u kulturi, mlada publika, kazali\v{s}te, generacija Y}, isbn = {978-99955-99-53-9}, title = {Utjecaj gerila marketinga na posje\'{c}enost kazali\v{s}ta mlade publike u Europi i Aziji}, keyword = {gerila marketing, marketing u kulturi, mlada publika, kazali\v{s}te, generacija Y}, publisherplace = {Br\v{c}ko, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}, Iva}, year = {2020}, pages = {285-295}, keywords = {guerilla marketing, marketing in culture, young audience, theatre, generation Y,}, isbn = {978-99955-99-53-9}, title = {Impact of guerilla marketing on theatre attendance of young audience in Europe and Asia}, keyword = {guerilla marketing, marketing in culture, young audience, theatre, generation Y,}, publisherplace = {Br\v{c}ko, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font