Pregled bibliografske jedinice broj: 1079468
Utjecaj gerila marketinga na posjećenost kazališta mlade publike u Europi i Aziji
Utjecaj gerila marketinga na posjećenost kazališta mlade publike u Europi i Aziji // EVROPSKE I EVROAZIJESKE INTEGRACIJE - prednosti i nedostaci
Banja Luka, 2020. str. 285-295 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1079468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj gerila marketinga na posjećenost kazališta
mlade publike u Europi i Aziji
(Impact of guerilla marketing on theatre attendance
of young audience in Europe and Asia)
Autori
Buljubašić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
EVROPSKE I EVROAZIJESKE INTEGRACIJE - prednosti i nedostaci
/ - Banja Luka, 2020, 285-295
ISBN
978-99955-99-53-9
Skup
8. međunarodni naučni skup Evropske i evroazijske integracije - prednosti i nedostaci
Mjesto i datum
Brčko, Bosna i Hercegovina, 26.07.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
gerila marketing, marketing u kulturi, mlada publika, kazalište, generacija Y
(guerilla marketing, marketing in culture, young audience, theatre, generation Y,)
Sažetak
Od 80-ih godina prošloga stoljeća gerilski marketing djeluje na svjetskoj poslovnoj sceni, ali danas kulturne institucije, posebno kazališta koja su u fokusu ovog istraživačkog rada, također pokušavaju koristiti kreativne načine za privlačenje mlade publike, pa se okreću gerilskom marketingu. S dozom kreativnosti, gerilski marketing može se koristiti ne samo u korist kazališta, već i cijelog društva, izgradnjom kazališne publike i općenito podizanjem svijesti o ulozi koju kulturne institucije igraju u gospodarskom razvoju zemlje. Rad je podijeljen na dva dijela, prvi dio prikazuje definicije gerilskog marketinga, generaciju Y i učinke gerilskog marketinga na generaciju Y općenito u Europi i Aziji. U drugom dijelu predstavljeno je znanstveno istraživanje na nacionalnoj razini u Republici Hrvatskoj, tj. analiza učinaka gerilskog marketinškog razvoj publike generacije Y (n = 285) tzv. milenijalaca u gradskim i nacionalnim kazalištima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Iva Buljubašić
(autor)