Pregled bibliografske jedinice broj: 1079427
Poslovne informacije u promociji izvoza
Poslovne informacije u promociji izvoza // XVI Međunarodna konferencija Zbornik apstrakata Internacionalnog univerziteta Travnik / Jusufranić, Jasmin ; Imamović, Mirsad (ur.).
Travnik: Internacionalni univerzitet Travnik, 2017. str. 389-399 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1079427 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovne informacije u promociji izvoza
(Business Information in Exports Promotion)
Autori
Britvec, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
XVI Međunarodna konferencija Zbornik apstrakata Internacionalnog univerziteta Travnik
/ Jusufranić, Jasmin ; Imamović, Mirsad - Travnik : Internacionalni univerzitet Travnik, 2017, 389-399
Skup
XVI Međunarodna konferencija "Ekonomsko/pravno/komunikacijski aspekti zemalja zapadnog Balkana sa posebnim osvrtom na Bosnu i Hercegovinu u procesu pristupa Evropskoj uniji
Mjesto i datum
Travnik, Bosna i Hercegovina, 15.12.2017. - 16.12.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poslovne informacije, izvozno poslovanje, međunarodno tržište
(business information, export business activities, international market)
Sažetak
Nedostatak informacija o stranim tržištima jedan je od najčešće navođenih razloga koji sprječava poduzeća da izvoze, a informacije o međunarodnim tržištima čvrsto su povezane s uspjehom poslovnog nastupa u inozemstvu. Cilj ovog rada je istražiti koje izvore poslovnih informacija koriste izvoznici pri čemu su izvori informacija podijeljeni u pet kategorija: institucije za pomoć pri izvozu ; gospodarske udruge ; agencije za istraživanje tržišta ; vlastita istraživanja izvoznika i ostale izvore poslovnih informacija. Uz to, posebno se analizira u kojoj mjeri izvoznici koriste određene izvore informacija u izvoznom poslovanju te kako korištenje informacija iz pojedinih izvora utječe na uspješnost izvoznog poslovanja poduzeća. Empirijskim istraživanjem željela se provjeriti hipoteza: Veliki i uspješni izvoznici se češće od manjih odlučuju na sustavno prikupljanje informacija o izvoznim tržištima. Istraživanje je pokazalo da bez obzira na veličinu i uspješnost izvoznog poduzeća, izvoznici iz ispitivanog uzorka poslovne informacije o inozemnom tržištu ne prikupljaju ni redovito niti sustavno, iako je 44.56% ispitanika izjavilo da smatraju kako su informacije o izvoznom tržištu ključne za uspješan nastup poduzeća na međunarodnom tržištu i utječu na rezultat izvoznog poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
MUP, Policijska akademija "Prvi hrvatski redarstvenik", Veleučilište kriminalistike i javne sigurnosti
Profili:
Anita Britvec
(autor)