Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1079250

Marketing u funkciji razvoja otpremničke djelatnosti


Nikolić, Gordana
Marketing u funkciji razvoja otpremničke djelatnosti // Slobodno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva, 8 (2001), 18; 163-173 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1079250 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u funkciji razvoja otpremničke djelatnosti
(Marketing in the function of development of forwarding activities)

Autori
Nikolić, Gordana

Izvornik
Slobodno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva (1330-2833) 8 (2001), 18; 163-173

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
otpremnička djelatnost ; otpremnici ; marketing ; prometno tržište ; tržište
(forwarding activity ; forwarders ; marketing ; traffic market ; market)

Sažetak
Orijentacija otpremničkih poduzeća na marketing koncepciju predestinira donošenje kvalitetnih poslovnih odluka, u ostvarivanju ciljeva, planova i strategija nastupa na trgovačkom i prometnom tržištu. Tome može pripomoći jedino istraživanje tržišta. Istraživanjem tržišta pribavljaju se potrebne marketinške informacije o ponudi otpremničkih usluga, odnosno potražnji za otpremničkim uslugama. To znači da međunarodni otpremnici trebaju stalno istraživati: opseg, strukturu, pravce i dinamiku kretanja uvoza, izvoza i tranzita, tj. vanjskotrgovačkog prometa kako bi se pronašle mogućnosti uključivanja na tržište mogućih korisnika otpremničkih usluga učinkovitije i kvalitetnije od konkurenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište PAR

Profili:

Avatar Url Gordana Nikolić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Nikolić, Gordana
Marketing u funkciji razvoja otpremničke djelatnosti // Slobodno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva, 8 (2001), 18; 163-173 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Nikolić, G. (2001) Marketing u funkciji razvoja otpremničke djelatnosti. Slobodno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva, 8 (18), 163-173.
@article{article, author = {Nikoli\'{c}, Gordana}, year = {2001}, pages = {163-173}, keywords = {otpremni\v{c}ka djelatnost, otpremnici, marketing, prometno tr\v{z}i\v{s}te, tr\v{z}i\v{s}te}, journal = {Slobodno poduzetni\v{s}tvo : \v{c}asopis za promicanje poduzetni\v{s}tva i tr\v{z}i\v{s}nog gospodarstva}, volume = {8}, number = {18}, issn = {1330-2833}, title = {Marketing u funkciji razvoja otpremni\v{c}ke djelatnosti}, keyword = {otpremni\v{c}ka djelatnost, otpremnici, marketing, prometno tr\v{z}i\v{s}te, tr\v{z}i\v{s}te} }
@article{article, author = {Nikoli\'{c}, Gordana}, year = {2001}, pages = {163-173}, keywords = {forwarding activity, forwarders, marketing, traffic market, market}, journal = {Slobodno poduzetni\v{s}tvo : \v{c}asopis za promicanje poduzetni\v{s}tva i tr\v{z}i\v{s}nog gospodarstva}, volume = {8}, number = {18}, issn = {1330-2833}, title = {Marketing in the function of development of forwarding activities}, keyword = {forwarding activity, forwarders, marketing, traffic market, market} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font