Pregled bibliografske jedinice broj: 1079250
Marketing u funkciji razvoja otpremničke djelatnosti
Marketing u funkciji razvoja otpremničke djelatnosti // Slobodno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva, 8 (2001), 18; 163-173 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1079250 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u funkciji razvoja otpremničke
djelatnosti
(Marketing in the function of development of
forwarding activities)
Autori
Nikolić, Gordana
Izvornik
Slobodno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva (1330-2833) 8
(2001), 18;
163-173
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
otpremnička djelatnost ; otpremnici ; marketing ; prometno tržište ; tržište
(forwarding activity ; forwarders ; marketing ; traffic market ; market)
Sažetak
Orijentacija otpremničkih poduzeća na marketing koncepciju predestinira donošenje kvalitetnih poslovnih odluka, u ostvarivanju ciljeva, planova i strategija nastupa na trgovačkom i prometnom tržištu. Tome može pripomoći jedino istraživanje tržišta. Istraživanjem tržišta pribavljaju se potrebne marketinške informacije o ponudi otpremničkih usluga, odnosno potražnji za otpremničkim uslugama. To znači da međunarodni otpremnici trebaju stalno istraživati: opseg, strukturu, pravce i dinamiku kretanja uvoza, izvoza i tranzita, tj. vanjskotrgovačkog prometa kako bi se pronašle mogućnosti uključivanja na tržište mogućih korisnika otpremničkih usluga učinkovitije i kvalitetnije od konkurenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija