Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1079108

Usvajanje predvještina za upis u školu djeteta s kroničnom bolesti


Peranić, Glorija
Usvajanje predvještina za upis u školu djeteta s kroničnom bolesti, 2020., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1079108 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usvajanje predvještina za upis u školu djeteta s kroničnom bolesti
(Adoption of prerequisites for enrollment in school for a child with a chronic illness)

Autori
Peranić, Glorija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.09

Godina
2020

Stranica
52

Mentor
Pinjatela, Renata

Ključne riječi
predvještine, upis u školu, kronična bolest
(preschool skills, chronic diseas, educational-rehabilitation program)

Sažetak
Predvještine za upis u školu podrazumijevaju niz vještina i sposobnosti koje dijete razvija od najranije dobi kroz svakodnevne aktivnosti, a omogućuju uspješno savladavanje nastavnog programa. Dijete s kroničnom bolesti suočava se s nizom specifičnosti u svakodnevnom fukncioniranju, ali i potencijalnim neželjenim posljedicama u vidu fizičkih, socijalnih, ponašajnih, psihosocijalnih i obrazovnih teškoća. Osnovni cilj rada bio je prikazati provedbu i evaluirati edukacijsko- rehabilitacijski program pripreme za školu djeteta s kroničnom bolesti.. Radom je obuhvaćen i teorijski pregled relevantnih koncepata vezanih uz predvještine za upis u školu, kronično maligno oboljenje, specifičnosti u svakodnevnom funkcioniranju djeteta s kroničnom malignom bolesti te doprinos edukacijsko-rehabilitacijske podrške na usvajanje predvještina za upis u školu. U istraživanju je sudjelovala djevojčica kronološke dobi 6 godina, s dijagnozom akutne mijeloične leukemije u remisji. Edukacijsko- rehabilitacijski program se provodio u razdoblju 4 mjeseca, kroz 13 susreta u kabinetu Centra za rehabilitaciju Edukacijsko- rehabilitacijskog fakulteta. Korištena su 3 razvojna testa: Beery-Buktenica test vizuo- motorne integracije, Goodenough test crtež čovjeka i ASQ-3 upitnik. Rezultati variraju na različitim testovima čime potvrđuju specifičnost fukncioniranja djeteta s kroničnom bolesti te potrebu za daljnjim intenzivnim radom na poticanju razvoja i usvajanju predškolskih vještina djeteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Renata Pinjatela (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Peranić, Glorija
Usvajanje predvještina za upis u školu djeteta s kroničnom bolesti, 2020., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Peranić, G. (2020) 'Usvajanje predvještina za upis u školu djeteta s kroničnom bolesti', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Perani\'{c}, Glorija}, year = {2020}, pages = {52}, keywords = {predvje\v{s}tine, upis u \v{s}kolu, kroni\v{c}na bolest}, title = {Usvajanje predvje\v{s}tina za upis u \v{s}kolu djeteta s kroni\v{c}nom bolesti}, keyword = {predvje\v{s}tine, upis u \v{s}kolu, kroni\v{c}na bolest}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Perani\'{c}, Glorija}, year = {2020}, pages = {52}, keywords = {preschool skills, chronic diseas, educational-rehabilitation program}, title = {Adoption of prerequisites for enrollment in school for a child with a chronic illness}, keyword = {preschool skills, chronic diseas, educational-rehabilitation program}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font