Pregled bibliografske jedinice broj: 1079101
VIĐENJE MENADŽERA HRVATSKIH PODUZEĆA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKE PODUZEĆA
VIĐENJE MENADŽERA HRVATSKIH PODUZEĆA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKE PODUZEĆA // CroDiM, 3 (2020), 1; 186-202 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1079101 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
VIĐENJE MENADŽERA HRVATSKIH PODUZEĆA O UTJECAJU
DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKE PODUZEĆA
(Perception of Croatian company managers on the
impact of social networks on corporate brands)
Autori
Kutnjak, Franja ; Gregurec, Iva
Izvornik
CroDiM (2584-7236) 3
(2020), 1;
186-202
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
marka, vrijednost marke, društvene mreže, internetska marketinška komunikacija, dubinski intervju
(brand, brand value, social networks, internet marketing communication, in-depth interview)
Sažetak
Usvajanjem digitalne tehnologije u poslovanje svakog pojedinog poduzeća na današnjem dinamičnom i globalnom tržištu marke postaju sve važnija stavka u diferencijaciji proizvoda i usluga. Pritom se upravo marke najčešće ističu kao jamstvo ispunjenja određenih očekivanja potrošača od tih proizvoda ili usluga i stvaranja slike o vrijednosti samih maraka. Iako postoje razni faktori koji utječu na sam koncept vrijednost marke i na kupčevu percepciju te iste vrijednosti, s obzirom na današnje tržište u kojem društvene mreže svakim danom zauzimaju sve značajnije mjesto, postavlja se pitanje koji utjecaj društvene mreže imaju na marke poduzeća što je ujedno i tema ovog rada. Osim teorijske osnove marke i koncepta vrijednosti iste, uloge društvenih mreža za kreiranje marke, rad prikazuje i što se događa s markom iz perspektive menadžera hrvatskih poduzeća pojavom društvenih mreža. S ciljem dobivanja odgovora provedeno je kvalitativno istraživanjem provođenjem dubinskih intervjua na menadžerima hrvatskih poduzeća u svrhu prikupljanja primarnih podataka, čija je analiza prikazana u samom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Iva Gregurec
(autor)