Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1079101

VIĐENJE MENADŽERA HRVATSKIH PODUZEĆA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKE PODUZEĆA


Kutnjak, Franja; Gregurec, Iva
VIĐENJE MENADŽERA HRVATSKIH PODUZEĆA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKE PODUZEĆA // CroDiM, 3 (2020), 1; 186-202 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)


CROSBI ID: 1079101 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
VIĐENJE MENADŽERA HRVATSKIH PODUZEĆA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKE PODUZEĆA
(Perception of Croatian company managers on the impact of social networks on corporate brands)

Autori
Kutnjak, Franja ; Gregurec, Iva

Izvornik
CroDiM (2584-7236) 3 (2020), 1; 186-202

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
marka, vrijednost marke, društvene mreže, internetska marketinška komunikacija, dubinski intervju
(brand, brand value, social networks, internet marketing communication, in-depth interview)

Sažetak
Usvajanjem digitalne tehnologije u poslovanje svakog pojedinog poduzeća na današnjem dinamičnom i globalnom tržištu marke postaju sve važnija stavka u diferencijaciji proizvoda i usluga. Pritom se upravo marke najčešće ističu kao jamstvo ispunjenja određenih očekivanja potrošača od tih proizvoda ili usluga i stvaranja slike o vrijednosti samih maraka. Iako postoje razni faktori koji utječu na sam koncept vrijednost marke i na kupčevu percepciju te iste vrijednosti, s obzirom na današnje tržište u kojem društvene mreže svakim danom zauzimaju sve značajnije mjesto, postavlja se pitanje koji utjecaj društvene mreže imaju na marke poduzeća što je ujedno i tema ovog rada. Osim teorijske osnove marke i koncepta vrijednosti iste, uloge društvenih mreža za kreiranje marke, rad prikazuje i što se događa s markom iz perspektive menadžera hrvatskih poduzeća pojavom društvenih mreža. S ciljem dobivanja odgovora provedeno je kvalitativno istraživanjem provođenjem dubinskih intervjua na menadžerima hrvatskih poduzeća u svrhu prikupljanja primarnih podataka, čija je analiza prikazana u samom radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Iva Gregurec (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kutnjak, Franja; Gregurec, Iva
VIĐENJE MENADŽERA HRVATSKIH PODUZEĆA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKE PODUZEĆA // CroDiM, 3 (2020), 1; 186-202 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
Kutnjak, F. & Gregurec, I. (2020) VIĐENJE MENADŽERA HRVATSKIH PODUZEĆA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKE PODUZEĆA. CroDiM, 3 (1), 186-202.
@article{article, author = {Kutnjak, Franja and Gregurec, Iva}, year = {2020}, pages = {186-202}, keywords = {marka, vrijednost marke, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, internetska marketin\v{s}ka komunikacija, dubinski intervju}, journal = {CroDiM}, volume = {3}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {VI\DJENJE MENAD\v{Z}ERA HRVATSKIH PODUZE\'{C}A O UTJECAJU DRU\v{S}TVENIH MRE\v{Z}A NA MARKE PODUZE\'{C}A}, keyword = {marka, vrijednost marke, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, internetska marketin\v{s}ka komunikacija, dubinski intervju} }
@article{article, author = {Kutnjak, Franja and Gregurec, Iva}, year = {2020}, pages = {186-202}, keywords = {brand, brand value, social networks, internet marketing communication, in-depth interview}, journal = {CroDiM}, volume = {3}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {Perception of Croatian company managers on the impact of social networks on corporate brands}, keyword = {brand, brand value, social networks, internet marketing communication, in-depth interview} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font