Pregled bibliografske jedinice broj: 1079052
Motivacija za čitanje školskih lektira u višim razredima osnovne škole
Motivacija za čitanje školskih lektira u višim razredima osnovne škole, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
CROSBI ID: 1079052 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija za čitanje školskih lektira u višim
razredima osnovne škole
(Motivation to read and to make book reports in
upper grades of elementary school)
Autori
Škegro, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet hrvatskih studija
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2020
Stranica
49
Mentor
Doc. dr. sc. Marjan Ninčević
Neposredni voditelj
Dunja Jurić Vukelić
Ključne riječi
motivacija, čitanje, lektira
(motivation, reading, book reports)
Sažetak
Rad se bavi čitalačkom motivacijom i utjecajima na nju. U središte je stavljen na čitanje lektira i imaju li učenici prepreke u njihovu čitanju. Budući da je nečitanje(izostanak čitanja) među osnovnoškolskom populacijom postao popularan trend, tema ovog rada je „Motivacija za čitanje školskih lektiri u višim razredima osnovne škole“. U istraživanju je sludjelovalo ukupno 84 učenika Osnovne škole „Blaž „Tadijanović“ u Slavonskom Brodu. Cilj je bio istražiti koliko su učenici motivirani za čitanje, imaju li uzora u čitanju kao i imaju li naviku čitanja u svoje slobodno vrijeme. Rezultati istraživanja su uglavnom u skladu s pretpostavkama i teorijom iz prethodnih poglavlja. Osim toga uočeni su i pozitivni rezultati gdje učenici u svojim školskim kolegama vide uzore za čitanje. Ta činjenica može se iskoristiti u obrazovnom sustavu za promicanje čitanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Književnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb