Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1079049

ULOGA PROMOCIJE U MARKETINGU HRVATSKIH BANAKA


Sičenica, Bernard
ULOGA PROMOCIJE U MARKETINGU HRVATSKIH BANAKA // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 52 (2001), 5-6; 730-745 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1079049 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ULOGA PROMOCIJE U MARKETINGU HRVATSKIH BANAKA
(ROLE OF MARKETING PROMOTION OF CROATIAN BANKS)

Autori
Sičenica, Bernard

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 52 (2001), 5-6; 730-745

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
hrčak, hrcak, znanstveni časopisi, hrvatski, scientific journals, croatian

Sažetak
Nakon analize poslovanja hrvatskog bankarstva autor zaključuje da je za njegovo restrukturiranje potrebno više vremena, nego što je inozemnim bankama potrebno da pronađu određeni interes za njihovo preuzimanje. Financijska je globalizacija ireverzibilan proces, pri čemu je ona u našem slučaju posljedica, a ne planirani proces.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Bernard Sičenica (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Sičenica, Bernard
ULOGA PROMOCIJE U MARKETINGU HRVATSKIH BANAKA // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 52 (2001), 5-6; 730-745 (domaća recenzija, članak, stručni)
Sičenica, B. (2001) ULOGA PROMOCIJE U MARKETINGU HRVATSKIH BANAKA. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 52 (5-6), 730-745.
@article{article, author = {Si\v{c}enica, Bernard}, year = {2001}, pages = {730-745}, keywords = {hr\v{c}ak, hrcak, znanstveni \v{c}asopisi, hrvatski, scientific journals, croatian}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {52}, number = {5-6}, issn = {0424-7558}, title = {ULOGA PROMOCIJE U MARKETINGU HRVATSKIH BANAKA}, keyword = {hr\v{c}ak, hrcak, znanstveni \v{c}asopisi, hrvatski, scientific journals, croatian} }
@article{article, author = {Si\v{c}enica, Bernard}, year = {2001}, pages = {730-745}, keywords = {hr\v{c}ak, hrcak, znanstveni \v{c}asopisi, hrvatski, scientific journals, croatian}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {52}, number = {5-6}, issn = {0424-7558}, title = {ROLE OF MARKETING PROMOTION OF CROATIAN BANKS}, keyword = {hr\v{c}ak, hrcak, znanstveni \v{c}asopisi, hrvatski, scientific journals, croatian} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font