Pregled bibliografske jedinice broj: 1079049
ULOGA PROMOCIJE U MARKETINGU HRVATSKIH BANAKA
ULOGA PROMOCIJE U MARKETINGU HRVATSKIH BANAKA // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 52 (2001), 5-6; 730-745 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1079049 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ULOGA PROMOCIJE U MARKETINGU HRVATSKIH BANAKA
(ROLE OF MARKETING PROMOTION OF CROATIAN BANKS)
Autori
Sičenica, Bernard
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 52
(2001), 5-6;
730-745
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
hrčak, hrcak, znanstveni časopisi, hrvatski, scientific journals, croatian
Sažetak
Nakon analize poslovanja hrvatskog bankarstva autor zaključuje da je za njegovo restrukturiranje potrebno više vremena, nego što je inozemnim bankama potrebno da pronađu određeni interes za njihovo preuzimanje. Financijska je globalizacija ireverzibilan proces, pri čemu je ona u našem slučaju posljedica, a ne planirani proces.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus