Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1079042

Dizajn proizvoda i njegov utjecaj na prodaju


Hanžek, Tajana
Dizajn proizvoda i njegov utjecaj na prodaju, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša, Koprivnica


CROSBI ID: 1079042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dizajn proizvoda i njegov utjecaj na prodaju
(Product design and its impact on sales)

Autori
Hanžek, Tajana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša

Mjesto
Koprivnica

Datum
17.09

Godina
2020

Stranica
64

Mentor
Hajdek, Krunoslav

Ključne riječi
dizajn ; proizvod ; cijena ; kvaliteta proizvoda ; psihologija boja ; percepcija potrošača ; vizualni identitet
(design ; product ; price ; product quality ; color psychology ; consumer perception ; visual identity)

Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je ''Dizajn proizvoda i njegov utjecaj na prodaju''. Problem koji pokreće zainteresiranost za ovu temu je taj da prilikom odabira proizvoda postoje brojne komponentne koje potiču želju za kupnjom. Među njima je i dizajn koji je prvi kontakt između kupca i proizvoda te izaziva interes kod potrošača jer je vizualni kontakt prvi kod odabira određenog proizvoda. Percepcija kupaca orijentirana je na sam izgled proizvoda pa ako je dizajn inspirativan i kvalitetan često može doći do kupnje isključivo zbog dobro dizajniranog proizvoda. Istraživanje je proveden putem ankete s ciljem dobivanja uvida o načinu na koji potrošači uvažavaju dizajn te može li on biti i presudan kod kupnje proizvoda. Cilj istraživanja putem ankete je doznati kako kupci percipiraju proizvod te koje komponente proizvoda su im važnije, hoće li to biti cijena, kvaliteta ili dizajn proizvoda koji je predmet ovog istraživanja. Rezultati istraživanja su dokazali da je dizajn važan prilikom odabira i kupnje proizvoda. Nije najvažniji, što se vidi iz rezultata, koji pokazuju da su ipak cijena i kvaliteta prvi izbor potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Krunoslav Hajdek (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Hanžek, Tajana
Dizajn proizvoda i njegov utjecaj na prodaju, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša, Koprivnica
Hanžek, T. (2020) 'Dizajn proizvoda i njegov utjecaj na prodaju', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel ambalaža, recikliranje i zaštita okoliša, Koprivnica.
@phdthesis{phdthesis, author = {Han\v{z}ek, Tajana}, year = {2020}, pages = {64}, keywords = {dizajn, proizvod, cijena, kvaliteta proizvoda, psihologija boja, percepcija potro\v{s}a\v{c}a, vizualni identitet}, title = {Dizajn proizvoda i njegov utjecaj na prodaju}, keyword = {dizajn, proizvod, cijena, kvaliteta proizvoda, psihologija boja, percepcija potro\v{s}a\v{c}a, vizualni identitet}, publisherplace = {Koprivnica} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Han\v{z}ek, Tajana}, year = {2020}, pages = {64}, keywords = {design, product, price, product quality, color psychology, consumer perception, visual identity}, title = {Product design and its impact on sales}, keyword = {design, product, price, product quality, color psychology, consumer perception, visual identity}, publisherplace = {Koprivnica} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font