Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1079007

INICIJALNA EMPIRIJSKA VERIFIKACIJA MODELA INTERNE MARKETINŠKE ORIJENTACIJE ZA VREDNOVANJE I UNAPREĐENJE RADA ŠKOLSKIH ODBORA U REPUBLICI HRVATSKOJ


Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, Ljiljana
INICIJALNA EMPIRIJSKA VERIFIKACIJA MODELA INTERNE MARKETINŠKE ORIJENTACIJE ZA VREDNOVANJE I UNAPREĐENJE RADA ŠKOLSKIH ODBORA U REPUBLICI HRVATSKOJ // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 69 (2018), 5; 475-511 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1079007 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
INICIJALNA EMPIRIJSKA VERIFIKACIJA MODELA INTERNE MARKETINŠKE ORIJENTACIJE ZA VREDNOVANJE I UNAPREĐENJE RADA ŠKOLSKIH ODBORA U REPUBLICI HRVATSKOJ
(INTERNAL MARKETING ORIENTATION MODEL FOR EVALUATION AND IMPROVEMENT OF SCHOOL BOARD ACTIVITIES IN THE REPUBLIC OF CROATIA: INITIAL EMPIRICAL VERIFICATION)

Autori
Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Najev Čačija, Ljiljana

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 69 (2018), 5; 475-511

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
vrednovanje i unapređenje rada ; školski odbori ; interna marketinška orijentacija
(evaluation and improvement ; school boards ; internal marketing orientation)

Sažetak
U ovom se radu istražuju temeljne odrednice interne marketinške orijentacije prema članovima i članicama školskih odbora u Republici Hrvatskoj, a koje čine temeljni dio modela za vrednovanje i unapređenje rada školskih odbora. Na temelju teorijskih razmatranja ključnih područja rada i odgovornosti školskih odbora, predlažu se kriteriji interne segmentacije članova i članica školskih odbora, za koje se smatra da će voditi prema razlikama u vrednovanju svojih aktivnosti i odgovornosti. Smatra se da se, na ovaj način, mogu definirati homogene skupine članova/ica školskih odbora, na koje se može djelovati daljnjim targetiranjem i ostalim aktivnostima interne marketinške orijentacije škole. U empirijskom su dijelu rada utvrđene statistički značajne razlike u stavovima grupa članova/ica školskih odbora, formiranih prema odabranim kriterijima segmentacije (razini/stupnju obrazovanja, prethodnim pedagoškim znanjima, poziciji u školskom odboru te roditeljstvu učenika/ice u istoj školi), o područjima rada i odgovornosti školskih odbora. Na ovaj se način preliminarno empirijski verificiraju polazišta predloženog modela, koji će se dodatno razraditi u budućim istraživanjima. Nadalje, utvrđeno je da se promatrani kriteriji segmentacije članova/ica školskih odbora reflektiraju u razlikama stavova, povezanih s: evaluacijom rada, međusobnih odnosa i pedagoških kompetencija članova/ica školskog odbora ; samostalnošću njegova odlučivanja ; su-odnosom s ravnateljem/icom škole te vrednovanjem nastavničke pozicije u školi. Navedena područja rada i odgovornosti školskih odbora, stoga, predstavljaju i područja edukacije te profesionalizacije rada školskih odbora u Hrvatskoj, utvrđena temeljem provedenog empirijskog istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Ekonomski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, Ljiljana
INICIJALNA EMPIRIJSKA VERIFIKACIJA MODELA INTERNE MARKETINŠKE ORIJENTACIJE ZA VREDNOVANJE I UNAPREĐENJE RADA ŠKOLSKIH ODBORA U REPUBLICI HRVATSKOJ // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 69 (2018), 5; 475-511 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Alfirević, N., Pavičić, J. & Najev Čačija, L. (2018) INICIJALNA EMPIRIJSKA VERIFIKACIJA MODELA INTERNE MARKETINŠKE ORIJENTACIJE ZA VREDNOVANJE I UNAPREĐENJE RADA ŠKOLSKIH ODBORA U REPUBLICI HRVATSKOJ. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 69 (5), 475-511.
@article{article, author = {Alfirevi\'{c}, Nik\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Najev \v{C}a\v{c}ija, Ljiljana}, year = {2018}, pages = {475-511}, keywords = {vrednovanje i unapre\djenje rada, \v{s}kolski odbori, interna marketin\v{s}ka orijentacija}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {69}, number = {5}, issn = {0424-7558}, title = {INICIJALNA EMPIRIJSKA VERIFIKACIJA MODELA INTERNE MARKETIN\v{S}KE ORIJENTACIJE ZA VREDNOVANJE I UNAPRE\DJENJE RADA \v{S}KOLSKIH ODBORA U REPUBLICI HRVATSKOJ}, keyword = {vrednovanje i unapre\djenje rada, \v{s}kolski odbori, interna marketin\v{s}ka orijentacija} }
@article{article, author = {Alfirevi\'{c}, Nik\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Najev \v{C}a\v{c}ija, Ljiljana}, year = {2018}, pages = {475-511}, keywords = {evaluation and improvement, school boards, internal marketing orientation}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {69}, number = {5}, issn = {0424-7558}, title = {INTERNAL MARKETING ORIENTATION MODEL FOR EVALUATION AND IMPROVEMENT OF SCHOOL BOARD ACTIVITIES IN THE REPUBLIC OF CROATIA: INITIAL EMPIRICAL VERIFICATION}, keyword = {evaluation and improvement, school boards, internal marketing orientation} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font