Pregled bibliografske jedinice broj: 1078920
Simulacija kretanja agenta u 3D svijetu korištenjem Q-učenja
Simulacija kretanja agenta u 3D svijetu korištenjem Q-učenja, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Tehnički fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1078920 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Simulacija kretanja agenta u 3D svijetu
korištenjem Q-učenja
(A simulation of character movement in a 3D world
based on Q-learning)
Autori
Subotić, Ernest
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tehnički fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
16.09
Godina
2020
Stranica
33
Mentor
Štajduhar, Ivan
Neposredni voditelj
Hržić, Franko
Ključne riječi
Q-učenje ; Izrada video igara ; Unreal Engine ; C++
(Q-learning ; Game development ; Unreal Engine ; C++)
Sažetak
U ovom radu je napravljena igrica temeljena na pločama korištenjem Unreal Engine softvera. Igra je napravljena radi prikazivanja Ojačanog učenja, točnije Q učenja. Uz napravljenu igru, napisan je i algoritam kretanja u c++-u. Program koristi letjelicu za prikaz agenta u prostoru, sam prostor sadrži jedno ili više izlaznih polja, koji su predstavljeni u obliku svjetlećih kugli. Prostor također sadrži i mine, koje predstavljaju negativan izlaz, te sadrži bačve goriva koje agent tokom kretanja može pokupiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehnički fakultet, Rijeka