Pregled bibliografske jedinice broj: 1078489
Razvoj igre u stvarnom vremenu temeljene na Blockchainu
Razvoj igre u stvarnom vremenu temeljene na Blockchainu, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula
CROSBI ID: 1078489 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj igre u stvarnom vremenu temeljene na
Blockchainu
(Development of a Blockchain Based Real Time Game)
Autori
Skok, Karlo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet informatike u Puli
Mjesto
Pula
Datum
14.09
Godina
2020
Stranica
66
Mentor
Orehovački, Tihomir
Ključne riječi
igra ; multiplayer ; Blockchain ; pametni ugovori ; real time ; tehnologija ; transakcije ; Unity
(game ; multiplayer ; Blockchain ; smart contracts ; real time ; technology ; transactions ; Unity)
Sažetak
Ciljevi ovog diplomskog rada su izraditi igru za više igrača u stvarnom vremenu na blockchain tehnologiji, istražiti i objasniti trenutnu primjenu blockchain tehnologije te predložiti mogućnosti primjene tehnologije u drugim sektorima, posebice kroz model pametnih ugovora te budućnost blockchain tehnologije. Jedna od ideja kako pojednostaviti i ubrzati transakcije bez utjecaja treće stranke koja garantira povjerenje je pametni ugovor (eng. smart contract). Vrsta programa (ugovora) koji se pokreće na blockchainu i omogućuje provođenje poslovnih pravila kroz programski kod. Upotreba blockchaina kao tehnologije na kojoj se provode pametni ugovori moglo bi ubrzati i pojednostaviti transakcije u svim područjima poslovanja, te pojednostaviti proces određivanja autentičnosti i vlasništva. Kroz igru za više igrača omogućujemo igraču potpuno vlasništvo nad likovima iz igre što ujedno stvara i osjećaj vrijednosti s obzirom da se likovi mogu smatrati igračevom imovinom. Imovina koju igrač posjeduje nalazi se na blockchain mreži na pametnom ugovoru i nitko je ne može oduzeti. Ono što izdvaja igru od ostalih je što likovi igre postoje u digitalnom obliku na pametnom ugovoru za razliku od ostalih igara kod kojih imovina igrača nije pod njihovim vlasništvom nego je pod vlasništvom centraliziranog poslužitelja, pružatelja usluge i sl.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti