Pregled bibliografske jedinice broj: 1078417
Uloga nastavnika u poučavanju Engleskog jezika za akademske potrebe - nekad i danas
Uloga nastavnika u poučavanju Engleskog jezika za akademske potrebe - nekad i danas // Knjižica sažetaka XXX. međunarodnog znanstvenog skupa Jezik kao predmet poučavanja i jezik kao predmet proučavanja, HDPL, Rijeka 2016.
Rijeka, Hrvatska, 2016. str. 297-307 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1078417 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga nastavnika u poučavanju Engleskog jezika za akademske potrebe - nekad i danas
(The role of teachers in teaching English for academic purposes –
past and present)
Autori
Pleše, Dubravka ; Miholjančan, Tina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Knjižica sažetaka XXX. međunarodnog znanstvenog skupa Jezik kao predmet poučavanja i jezik kao predmet proučavanja, HDPL, Rijeka 2016.
/ - , 2016, 297-307
Skup
XXX. međunarodni znanstveni skup Jezik kao predmet poučavanja i jezik kao predmet proučavanja
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
EAP, nastavnik, uloga
(EAP, teacher, role)
Sažetak
U ovome radu bavit ćemo se poučavanjem engleskog jezika u visokoškolskim ustanovama, odnosno jednim oblikom nastave engleskog jezika kojeg nazivamo Engleski jezik za akademske potrebe (EAP). Cilj rada je predstaviti uloge koje nastavnik ima u poučavanju EAP-a, a to su uloge onoga koji poučava, osmišljava kolegij, izrađuje materijale, surađuje, istražuje i evaluira. Iako i danas koristimo istu klasifikaciju uloga u literaturi, promijenio se način na koji te uloge ostvarujemo, i to posebice u kontekstu internacionalizacije visokog obrazovanja i primjene multimedijskih tehnologija u nastavi. Ta promjena ukazuje na to da se nastavnik nalazi pred stalnim izazovom prilagođavanja vremenu i prostoru te profilu studenata. Stoga nastavnik treba pratiti suvremene pristupe poučavanju Engleskog jezika za akademske potrebe kako bi način poučavanja prilagodio studentima koji pripadaju takozvanoj digitalnoj generaciji i koji, osim one tradicionalne učionice, žele koristiti i sve blagodati virtualne učionice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Rudarsko-geološko-naftni fakultet, Zagreb