Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1078229

Školske knjižnice u virtualnom prostoru: od mrežne stranice do virtualne zajednice učenja


Dukić, Zvjezdana
Školske knjižnice u virtualnom prostoru: od mrežne stranice do virtualne zajednice učenja // XXIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske. Smjernice za rad školskog knjižničara. / Mićanović, Miroslav (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2012. str. 23-32 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1078229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Školske knjižnice u virtualnom prostoru: od mrežne stranice do virtualne zajednice učenja
(School libraries in virtual space: from webpage to virtual learning commons)

Autori
Dukić, Zvjezdana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
XXIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske. Smjernice za rad školskog knjižničara. / Mićanović, Miroslav - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2012, 23-32

Skup
XXIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske. Smjernice za rad školskog knjižničara.

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 21.03.2012. - 24.03.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
školska knjižnica ; mrežnih stranica ; Web 2.0 ; virtualna zajednica učenja
(school library ; webpage ; Web 2.0 ; virtual learning commons)

Sažetak
Nagli razvoj mrežnih tehnologija, osobito onih vezanih za ideju uslu¬ga i aplikacija Web 2.0, povoljno je utjecao na razvoj mrežnih stranica školskih knjižnica. Mnoge školske knjižnice iskoristile su prednosti koncepcije mreže kao prostora za interakciju i suradnju te su ponudile korisnicima novu kvalitetu knjižničnih usluga. Ugrađivanjem različitih aplikacija tehnologija Web 2.0 školske knjižnice omogućile su korisnicima ; učenicima, nastavni¬cima, članovima školske uprave i roditeljima, aktivno sudjelovanje u radu i programima školske knjižnice. Tradicionalne mrežne stranice školskih knjižnica postupno se transfor¬miraju u virtualni prostor u kojem sudionici uče i stječu nova znanja, izmjenjuju iskustva, zajednički kreiraju sadržaje i na taj način izgrađuju zajednicu učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zvjezdana Dukić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.azoo.hr library.foi.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Dukić, Zvjezdana
Školske knjižnice u virtualnom prostoru: od mrežne stranice do virtualne zajednice učenja // XXIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske. Smjernice za rad školskog knjižničara. / Mićanović, Miroslav (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2012. str. 23-32 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Dukić, Z. (2012) Školske knjižnice u virtualnom prostoru: od mrežne stranice do virtualne zajednice učenja. U: Mićanović, M. (ur.)XXIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske. Smjernice za rad školskog knjižničara..
@article{article, author = {Duki\'{c}, Zvjezdana}, editor = {Mi\'{c}anovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {23-32}, keywords = {\v{s}kolska knji\v{z}nica, mre\v{z}nih stranica, Web 2.0, virtualna zajednica u\v{c}enja}, title = {\v{S}kolske knji\v{z}nice u virtualnom prostoru: od mre\v{z}ne stranice do virtualne zajednice u\v{c}enja}, keyword = {\v{s}kolska knji\v{z}nica, mre\v{z}nih stranica, Web 2.0, virtualna zajednica u\v{c}enja}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Duki\'{c}, Zvjezdana}, editor = {Mi\'{c}anovi\'{c}, M.}, year = {2012}, pages = {23-32}, keywords = {school library, webpage, Web 2.0, virtual learning commons}, title = {School libraries in virtual space: from webpage to virtual learning commons}, keyword = {school library, webpage, Web 2.0, virtual learning commons}, publisher = {Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font