Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1078222

Potencijali primjene proširene i virtualne stvarnosti u maloprodaji mode


Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Miličević, Marija
Potencijali primjene proširene i virtualne stvarnosti u maloprodaji mode // Suvremeni procesi izradbe i prodaje odjeće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 195-212


CROSBI ID: 1078222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Potencijali primjene proširene i virtualne stvarnosti u maloprodaji mode
(Potentials of augmented and virtual reality in fashion retail)

Autori
Knežević, Blaženka ; Delić, Mia ; Miličević, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Suvremeni procesi izradbe i prodaje odjeće

Urednik/ci
Ujević, Darko ; Knego, Nikola

Izdavač
Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2020

Raspon stranica
195-212

ISBN
978-953-7105-78-5

Ključne riječi
proširena stvarnost, virtualna stvarnost, moda, odjeća, maloprodaja
(augmented reality, virtual reality, fashion, apparel, retail)

Sažetak
Globalizacija i intenzivnim napredak tehnologije intenzivno utječe na dinamiku promjena u maloprodaji svih vrsta proizvoda, pa tako i proizvoda modne industrije. Potaknuti tim trendovima, maloprodavači mode sve većom brzinom implementiraju nove formate prodaje i apliciraju tehnološka rješenja kao nadopunu postojećim prodajnim formatima. Osim toga, s pojavom novih oblika prodaje izvan prodavaonica postavlja se pitanje kako potrošačima pružiti kvalitetnije i primamljivije iskustvo kupovine potaknuto kombinacijom različitih kanala, u praksi se takav pristup naziva omnikanalni pristup (engl. omnichannel approach), a nije niti rijedak slučaj da se u suvremenoj maloprodajnoj praksi govori o sveprisutnoj trgovini (engl. ubiquitious commerce, skraćeno: u-commerce) kako bi se naglasilo da više ne postoji razlika u tome dolazi li potrošač u prodavaonicu u stvarnom ili digitalnom svijetu i stvara li se njegovo iskustvo u virtualnom ili u stvarnom svijetu. U sveprisutnoj trgovini gubi se granica između stvarnoga i digitalnoga svijeta u smislu ostvarenja kontakta s potrošačima prije, za vrijeme i nakon kupnje. U ovome poglavlju bit će riječi o uvođenju proširene i virtualne stvarnosti kao dvaju brzorastućih koncepata, baziranih na intenzivnoj uporabi najmodernijih informacijsko komunikacijskih tehnologija, koji se intenzivno uvode kao alati unaprjeđenja iskustva kupovine u području maloprodaje modnih proizvoda. U poglavlju će se, najprije, terminološki pojasniti što je to proširena, a što virtualna stvarnost. Zatim će se ukazati na razvoj. Konačno, dat će se pregled načina njihove implementacije u maloprodaji modnih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Blaženka Knežević (autor)

Avatar Url Mia Delić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Miličević, Marija
Potencijali primjene proširene i virtualne stvarnosti u maloprodaji mode // Suvremeni procesi izradbe i prodaje odjeće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 195-212
Knežević, B., Delić, M. & Miličević, M. (2020) Potencijali primjene proširene i virtualne stvarnosti u maloprodaji mode. U: Ujević, D. & Knego, N. (ur.) Suvremeni procesi izradbe i prodaje odjeće. Zagreb, Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 195-212.
@inbook{inbook, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka and Deli\'{c}, Mia and Mili\v{c}evi\'{c}, Marija}, year = {2020}, pages = {195-212}, keywords = {pro\v{s}irena stvarnost, virtualna stvarnost, moda, odje\'{c}a, maloprodaja}, isbn = {978-953-7105-78-5}, title = {Potencijali primjene pro\v{s}irene i virtualne stvarnosti u maloprodaji mode}, keyword = {pro\v{s}irena stvarnost, virtualna stvarnost, moda, odje\'{c}a, maloprodaja}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka and Deli\'{c}, Mia and Mili\v{c}evi\'{c}, Marija}, year = {2020}, pages = {195-212}, keywords = {augmented reality, virtual reality, fashion, apparel, retail}, isbn = {978-953-7105-78-5}, title = {Potentials of augmented and virtual reality in fashion retail}, keyword = {augmented reality, virtual reality, fashion, apparel, retail}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font