Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1078206

Primjena temeljnih načela Montessori pedagogije u muzikoterapiji


Duran, Tena
Primjena temeljnih načela Montessori pedagogije u muzikoterapiji, 2020., postdiplomski specijalisticki, Akademija za umjetnost i kulturu Osijek, Osijek


CROSBI ID: 1078206 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena temeljnih načela Montessori pedagogije u muzikoterapiji
(The application of fundamental principles of the Montessori pedagogy in music therapy)

Autori
Duran, Tena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu Osijek

Mjesto
Osijek

Datum
11.09

Godina
2020

Stranica
51

Mentor
Degmečić, Dunja ; Bobić, Davor

Ključne riječi
muzikoterapija, Montessori pedagogija, praksa, djeca
(musicotherapy, Montessory pedagogy, practice, children)

Sažetak
Muzikoterapija predstavlja planski usmjerenu intervenciju koja je orijentirana prema određenim ciljevima i napretku klijenta, a Montessori pedagogija svoja načela temelji na stavljanju u enika u središte odgojno-obrazovnog procesa. Spomenuta pedagogija obiluje karakteristikama terapijskog pristupa te također pomaže razvoju osobe, dok ju s muzikoterapijom veže komponenta odgoja. U terapiji muzi ka vještina nije primarni cilj, kao što niti u Montessori pedagogiji nije cilj napamet reproducirati veliku količinu znanja, nego upravo uživati u samom procesu ućenja, istraživanja te otkrivanja novoga na samostalan način. Uživanje je komponenta koja muzikoterapiju izdvaja od svih ostalih terapija jer klijentu daje užitak stvaranja glazbe, kao što taj isti užitak otkrivanja i napredovanja dobiva dijete koje raste u procesu razvijanja samostalnosti i neovisnosti od odraslih. U ovom specijalističkom radu bit će prikazana zajednička načela i karakteristike muzikoterapije i Montessori pedagogije te njihova primjena u praktičnom radu. Cilj rada jeste dobiti uvid u značajke Montessori pedagogije i muzikoterapije te njihovu povezanost kroz primjenu u praksi no isto tako osvijestiti njihove vrijednosti te istaknuti sve prednosti i mogućnosti u radu s djecom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Pedagogija, Interdisciplinarno umjetničko polje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Dunja Degmečić (mentor)

Avatar Url Davor Bobić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Duran, Tena
Primjena temeljnih načela Montessori pedagogije u muzikoterapiji, 2020., postdiplomski specijalisticki, Akademija za umjetnost i kulturu Osijek, Osijek
Duran, T. (2020) 'Primjena temeljnih načela Montessori pedagogije u muzikoterapiji', postdiplomski specijalisticki, Akademija za umjetnost i kulturu Osijek, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Duran, Tena}, year = {2020}, pages = {51}, keywords = {muzikoterapija, Montessori pedagogija, praksa, djeca}, title = {Primjena temeljnih na\v{c}ela Montessori pedagogije u muzikoterapiji}, keyword = {muzikoterapija, Montessori pedagogija, praksa, djeca}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Duran, Tena}, year = {2020}, pages = {51}, keywords = {musicotherapy, Montessory pedagogy, practice, children}, title = {The application of fundamental principles of the Montessori pedagogy in music therapy}, keyword = {musicotherapy, Montessory pedagogy, practice, children}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font