Pregled bibliografske jedinice broj: 1078157
Zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva
Zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3-4; 369-389 (recenziran, pregledni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1078157 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima
iz
Prirode i društva
(Cross-curricular themes in Science and Social
studies textbooks)
Autori
Kovačić, Ines ; Mišković, Ena ; Diković, Marina
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 161
(2020), 3-4;
369-389
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo
Ključne riječi
analiza udžbenika, predmetni kurikulum, kurikulum međupredmetnih tema, Priroda i društvo
(textbook analysis, subject curriculum, cross-curricular curriculum, Science and Social Studies)
Sažetak
U ovome radu analizira se zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva od prvog do četvrtog razreda osnovne škole. Analizom udžbenika do 2019./2020. školske godine, odnosno udžbenika izdanih prije uvođenja predmetnih kurikuluma utvrđena je najveća zastupljenost sadržaja iz međupredmetne teme Zdravlje, sigurnost i zaštita okoliša / Zdravlje. Nedostaju sadržaji iz međupredmetnih tema Učiti kako učiti i Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije. U udžbenicima izdanim prema predmetnom kurikulumu Priroda i društvo (NN 7/2019) pronalaze se sadržaji povezani sa svim kurikulumima međupredmetnih tema (MZO, 2019). Učitelje i buduće učitelje potrebno je usmjeriti ka potrebi stjecanja kompetencija iz područja međupredmetnih tema te uvođenjem kolegija u inicijalno obrazovanje osvijestiti važnost ishoda učenja međupredmetnih tema.
Izvorni jezik
Hrvatski