Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1077953

Uloga produženoga boravka na uspjeh učenika romske nacionalne manjine


Tonković, Aleksandra; Glavaš, Edgar; Lončar, Martina
Uloga produženoga boravka na uspjeh učenika romske nacionalne manjine // Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa 4. Međimurski filološki i pedagoški dani / Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Lapat, Goran ; Mikulan, Krunoslav (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 299-314


CROSBI ID: 1077953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga produženoga boravka na uspjeh učenika romske nacionalne manjine
(Project-Oriented Teaching in a Čakovec elementary school)

Autori
Tonković, Aleksandra ; Glavaš, Edgar ; Lončar, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa 4. Međimurski filološki i pedagoški dani

Urednik/ci
Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Lapat, Goran ; Mikulan, Krunoslav

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Čakovec

Godina
2020

Raspon stranica
299-314

ISBN
978-953-8115-76-9

Ključne riječi
produženi boravak ; uspjeh učenika ; integracija ; interkulturalno ; obrazovanje
(project-oriented teaching, classic teaching, student satisfaction, student success)

Sažetak
Integracija romskih učenika vezana je za uvjete stanovanja, njihov društveni položaj, sociokulturalna obilježja, a samim time i obrazovanje te uspjeh romske djece u školi. Najveće poteškoće na koje se nailazi su nedovoljno poznavanje hrvatskoga jezika, neuključenost u rani i predškolski odgoj te obrazovanje i produženi boravak zbog čega često odustaju od nastavka školovanja jer nisu u mogućnosti pratiti odgojno-obrazovne ishode planirane kurikulom, a zbog postizanja lošega uspjeha u školi ponavljaju razred. Empirijski je dio istraživanja proveden u dvjema školama. Provedena je analiza podataka zaključne ocjene učenika u predmetima na kraju školske godine od 1. do 4. razreda osnovne škole, općega uspjeha na kraju školske godine i uključenosti u produženi boravak. Uspoređen je rezultat učenika romske i ostale populacije koji su pohađali ili nisu pohađali produženi boravak prema zaključnoj ocjeni iz Hrvatskoga jezika i ostalih predmeta. Uzorak je obuhvatio 3548 romske i ostale djece u posljednjih 10 godina. Istraživanje je pokazalo da postoje razlike između romske i ostale djece, ali i njihove međusobne razlike. Rezultati daju novi znanstveni doprinos o shvaćanju važnosti obrazovanja romske djece s ciljem njihove integracije u školski sustav, a i šire, u samo društvo. Produženi boravak pozitivno djeluje na uspjeh učenika. Potrebno je od početka osnovnoškolskoga obrazovanja uključiti što više romske djece u produženi boravak sa što duljim trajanjem, barem u prva četiri razreda osnovne škole.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Martina Lončar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tonković, Aleksandra; Glavaš, Edgar; Lončar, Martina
Uloga produženoga boravka na uspjeh učenika romske nacionalne manjine // Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa 4. Međimurski filološki i pedagoški dani / Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Lapat, Goran ; Mikulan, Krunoslav (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 299-314
Tonković, A., Glavaš, E. & Lončar, M. (2020) Uloga produženoga boravka na uspjeh učenika romske nacionalne manjine. U: Višnjić-Jevtić, A., Filipan-Žignić, B., Lapat, G. & Mikulan, K. (ur.) Jezik, književnost i obrazovanje - suvremeni koncepti Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa 4. Međimurski filološki i pedagoški dani. Čakovec, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 299-314.
@inbook{inbook, author = {Tonkovi\'{c}, Aleksandra and Glava\v{s}, Edgar and Lon\v{c}ar, Martina}, year = {2020}, pages = {299-314}, keywords = {produ\v{z}eni boravak, uspjeh u\v{c}enika, integracija, interkulturalno, obrazovanje}, isbn = {978-953-8115-76-9}, title = {Uloga produ\v{z}enoga boravka na uspjeh u\v{c}enika romske nacionalne manjine}, keyword = {produ\v{z}eni boravak, uspjeh u\v{c}enika, integracija, interkulturalno, obrazovanje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {\v{C}akovec} }
@inbook{inbook, author = {Tonkovi\'{c}, Aleksandra and Glava\v{s}, Edgar and Lon\v{c}ar, Martina}, year = {2020}, pages = {299-314}, keywords = {project-oriented teaching, classic teaching, student satisfaction, student success}, isbn = {978-953-8115-76-9}, title = {Project-Oriented Teaching in a \v{C}akovec elementary school}, keyword = {project-oriented teaching, classic teaching, student satisfaction, student success}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {\v{C}akovec} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font