Pregled bibliografske jedinice broj: 1077945
CAUSES OF SECONDARY SCHOOL STUDENT (OVER)BURDENING
CAUSES OF SECONDARY SCHOOL STUDENT (OVER)BURDENING // MODELS OF PRACTICAL TRAINING / Lončar, Martina ; Tonković, Aleksandra (ur.).
Split: Redak, 2020. str. 195-206
CROSBI ID: 1077945 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
CAUSES OF SECONDARY SCHOOL STUDENT (OVER)BURDENING
Autori
Lončar, Martina, Tonković, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
MODELS OF PRACTICAL TRAINING
Urednik/ci
Lončar, Martina ; Tonković, Aleksandra
Izdavač
Redak
Grad
Split
Godina
2020
Raspon stranica
195-206
ISBN
978-953-336-646-3
Ključne riječi
učenik, nastavnik, školski kurikulum
(student, teacher, school curriculum)
Sažetak
Problem (pre) opterećenosti učenika je aktualan s aspekta svih sudionika u odgojno-obrazovnom procesu (učenika, roditelja i nastavnika). Zbog toga će se u ovom radu pokušati istražiti glavni čimbenici (pre)opterećenosti učenika u nastavi, koristeći pedagoško-psihološke i didaktičko-metodičke spoznaje. Glavni su zadatci rada istražiti, utvrditi i kritički analizirati rezultate kako bi se utvrdilo koliko je (pre)opterećenost učenika srednje škole uvjetovana: zahtjevima postavljenim kroz realizaciju nastavnog sadržaja, zahtjevima i načinom rada nastavnika te koliko organizacija školskog rada, ili neki novo utvrđeni čimbenik utječe na povećanje opterećenosti učenika. Također će se djelomično ispitati moguće posljedice (pre)opterećenost učenika kao što su formalizam u obrazovanju (nedostatak funkcionalnog znanja), strah (ugrožavanje socijalnog statusa, neugodno iskustvo i sl.), izostajanje s nastave zbog nemogućnosti da se odgovori školskim obvezama, konfliktne situacije u školi i slab uspjeh u učenju i ponašanju. Cilj ovoga rada bio je istražiti, kritički analizirati, utvrditi i interpretirati koliko je (pre)opterećenost učenika srednje škole uvjetovana: zahtjevima postavljenim kroz realizaciju nastavnog sadržaja, zahtjevima i načinom rada nastavnika, zahtjevima i ambicijama roditelja, te koliko organizacija školskog rada utječe na povećanje opterećenosti učenika. Na osnovi analize rezultata istraživanja ponudit će se konkretne smjernice koje će omogućiti (djelomično) rasterećenje učenika a time i smanjenje negativnih (odgojno-obrazovnih) posljedica kod srednjoškolskih učenika.
Izvorni jezik
Engleski