Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1077945

CAUSES OF SECONDARY SCHOOL STUDENT (OVER)BURDENING


Lončar, Martina, Tonković, Aleksandra
CAUSES OF SECONDARY SCHOOL STUDENT (OVER)BURDENING // MODELS OF PRACTICAL TRAINING / Lončar, Martina ; Tonković, Aleksandra (ur.).
Split: Redak, 2020. str. 195-206


CROSBI ID: 1077945 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
CAUSES OF SECONDARY SCHOOL STUDENT (OVER)BURDENING

Autori
Lončar, Martina, Tonković, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
MODELS OF PRACTICAL TRAINING

Urednik/ci
Lončar, Martina ; Tonković, Aleksandra

Izdavač
Redak

Grad
Split

Godina
2020

Raspon stranica
195-206

ISBN
978-953-336-646-3

Ključne riječi
učenik, nastavnik, školski kurikulum
(student, teacher, school curriculum)

Sažetak
Problem (pre) opterećenosti učenika je aktualan s aspekta svih sudionika u odgojno-obrazovnom procesu (učenika, roditelja i nastavnika). Zbog toga će se u ovom radu pokušati istražiti glavni čimbenici (pre)opterećenosti učenika u nastavi, koristeći pedagoško-psihološke i didaktičko-metodičke spoznaje. Glavni su zadatci rada istražiti, utvrditi i kritički analizirati rezultate kako bi se utvrdilo koliko je (pre)opterećenost učenika srednje škole uvjetovana: zahtjevima postavljenim kroz realizaciju nastavnog sadržaja, zahtjevima i načinom rada nastavnika te koliko organizacija školskog rada, ili neki novo utvrđeni čimbenik utječe na povećanje opterećenosti učenika. Također će se djelomično ispitati moguće posljedice (pre)opterećenost učenika kao što su formalizam u obrazovanju (nedostatak funkcionalnog znanja), strah (ugrožavanje socijalnog statusa, neugodno iskustvo i sl.), izostajanje s nastave zbog nemogućnosti da se odgovori školskim obvezama, konfliktne situacije u školi i slab uspjeh u učenju i ponašanju. Cilj ovoga rada bio je istražiti, kritički analizirati, utvrditi i interpretirati koliko je (pre)opterećenost učenika srednje škole uvjetovana: zahtjevima postavljenim kroz realizaciju nastavnog sadržaja, zahtjevima i načinom rada nastavnika, zahtjevima i ambicijama roditelja, te koliko organizacija školskog rada utječe na povećanje opterećenosti učenika. Na osnovi analize rezultata istraživanja ponudit će se konkretne smjernice koje će omogućiti (djelomično) rasterećenje učenika a time i smanjenje negativnih (odgojno-obrazovnih) posljedica kod srednjoškolskih učenika.

Izvorni jezik
Engleski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Martina Lončar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lončar, Martina, Tonković, Aleksandra
CAUSES OF SECONDARY SCHOOL STUDENT (OVER)BURDENING // MODELS OF PRACTICAL TRAINING / Lončar, Martina ; Tonković, Aleksandra (ur.).
Split: Redak, 2020. str. 195-206
Lončar, Martina, Tonković, Aleksandra (2020) CAUSES OF SECONDARY SCHOOL STUDENT (OVER)BURDENING. U: Lončar, M. & Tonković, A. (ur.) MODELS OF PRACTICAL TRAINING. Split, Redak, str. 195-206.
@inbook{inbook, year = {2020}, pages = {195-206}, keywords = {u\v{c}enik, nastavnik, \v{s}kolski kurikulum}, isbn = {978-953-336-646-3}, title = {CAUSES OF SECONDARY SCHOOL STUDENT (OVER)BURDENING}, keyword = {u\v{c}enik, nastavnik, \v{s}kolski kurikulum}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, year = {2020}, pages = {195-206}, keywords = {student, teacher, school curriculum}, isbn = {978-953-336-646-3}, title = {CAUSES OF SECONDARY SCHOOL STUDENT (OVER)BURDENING}, keyword = {student, teacher, school curriculum}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font