Pregled bibliografske jedinice broj: 1077941
Poduzetništvo i učinkovitost razvoja urbanog turizma
Poduzetništvo i učinkovitost razvoja urbanog turizma // 3. PAR međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu: Učinkoviti timovi - formula za uspjeh / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Poslovna škola PAR, 2014. str. 75-84 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1077941 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poduzetništvo i učinkovitost razvoja urbanog
turizma
(Entrepreneurship and the efficiency of development
of urban tourism)
Autori
Nikolić, Gordana ; Greblo, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
3. PAR međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu: Učinkoviti timovi - formula za uspjeh
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Poslovna škola PAR, 2014, 75-84
ISBN
978-953-57258-5-5
Skup
3. PAR međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu: Učinkoviti timovi - formula za uspjeh
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.03.2014. - 07.03.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poduzetništvo ; urbani turizam ; urbana regeneracija ; konkurentnost gradova ; kreativne industrije
(Entrepreneurship ; urban tourism ; urban regeneration ; competitivity of cities ; creative industry)
Sažetak
Poduzetništvo u turizmu poprima specifična obilježja zbog karakteristika turističkog sektora koji objedinjuje više djelatnosti uslužnog sektora tvoreći turistički proizvod. Specifičnost u stvaranju turističkog proizvoda jeste korištenje prirodnih i antropogenih resursa, što zahtijeva učešće i odgovornost javnog sektora u vidu zakonskog reguliranja zaštite okoliša i ekoloških standarda, upravljanja prostorom i prostornim planiranjem te provođenja načela održivog razvoja. Turizam je radno intenzivna djelatnost, u kojem ljudski rad sudjeluje u stvaranju outputa visoke dodane vrijednosti ; ljudski kapital kao proizvodni faktor dobiva glavnu ulogu, a manifestira se kao informiranost, kompetencija, stručnost, kvaliteta, kreativnost i motiviranost. Sa urbanom regeneracijom kao instrumentom razvoja grada, javlja se novi trend djelatnosti - kreativne industrije bazirane na individualnom stvaralaštvu i intelektualnom vlasništvu s potencijalom stvaranja vrijednosti i zaposlenja. Kreativnost u funkciji razvoja rezultat je društvenih i ekonomskih promjena te civilizacijskih dosega.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija