Pregled bibliografske jedinice broj: 107756
Informatička pismenost budućih učitelja
Informatička pismenost budućih učitelja // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 4 (2002), 1; 139-149 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 107756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informatička pismenost budućih učitelja
(Computer literacy of future preschool and primary school teachers)
Autori
Dumančić, Mario ; Gregurić, Marko
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 4
(2002), 1;
139-149
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
informatička pismenost; odgojitelji; učitelji; osposobljavanje učitelja
(computer literacy; preschool teacher; primary school teacher; teachers training)
Sažetak
U radu se prezentiraju rezultati provedenog istraživanja sa studentima Učiteljske akademije u Zagrebu i Visoke učiteljske škole u Petrinji, Istraživanjem se željelo ispitati u kojoj mjeri studenti koriste računalo, posjeduju li svoju elektronsku adresu i koliko ju učestalo koriste, u cilju obogaćivanja studija uporabom interneta. Istraživanjem je utvrđeno da 55, 1% ispitanih studenata posjeduje računalo, dok samo 45, 72% studenata posjeduje svoju elektronsku adresu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA