Pregled bibliografske jedinice broj: 1077527
Potencijal međunarodnih komparativnih obrazovnih istraživanja velikih razmjera za sociologiju obrazovanja u Hrvatskoj
Potencijal međunarodnih komparativnih obrazovnih istraživanja velikih razmjera za sociologiju obrazovanja u Hrvatskoj // Revija za sociologiju, 50 (2020), 1; 89-105 (nije recenziran, ostalo)
CROSBI ID: 1077527 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Potencijal međunarodnih komparativnih obrazovnih istraživanja velikih razmjera za sociologiju obrazovanja u Hrvatskoj
Autori
Elezović, Ines ; Matković, Teo
Izvornik
Revija za sociologiju (0350-154X) 50
(2020), 1;
89-105
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, ostalo, ostalo
Ključne riječi
Istraživanja velikih razmjera ; obrazovna ; sociologija obrazovanja
Sažetak
Republika Hrvatska se u proteklom desetljeću uključila u provedbu međunarodnih istraživanja velikih razmjera u području obrazovanja, najprije u OECD PISA-u 2006. godine, a potom 2011. godine u IEA PIRLS i TIMSS s ciljem kontinuiranog praćenja obrazovnih postignuća učenika iz triju temeljnih područja: čitalačke, matematičke i prirodoslovne pismenosti. U ovome prilogu nalaze se temeljne informacije o metodologiji, područjima i dosegu tih istraživanja, sve kako bismo potaknuli domaću znanstvenu zajednicu na njihovo korištenje u budućim istraživanjima i radovima. To je posebno relevantno s obzirom na to da se novi valovi ovih istraživanja provode svakih nekoliko godina te da su anonimizirani skupovi mikropodataka vrlo brzo dostupni svim zainteresiranim znanstvenicima i studentima za daljnje korištenje i analize.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus