Pregled bibliografske jedinice broj: 1077526
Priručnik o uvođenju kolegija o društveno korisnom učenju u okviru projekta FER rješenja za bolju zajednicu
Priručnik o uvođenju kolegija o društveno korisnom učenju u okviru projekta FER rješenja za bolju zajednicu / Delimar, Marko ; Grdenić, Goran (ur.). Zagreb: Društvo za oblikovanje održivog razvoja (DOOR), 2020 (prirucnik)
CROSBI ID: 1077526 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priručnik o uvođenju kolegija o
društveno korisnom učenju u
okviru projekta FER rješenja za
bolju zajednicu
(Handbook on the introduction of service learning
course within the project FER solutions for a
better community)
Urednik/ci
Delimar, Marko ; Grdenić, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Društvo za oblikovanje održivog razvoja (DOOR)
Grad
Zagreb
Godina
2020
Stranica
44
ISBN
978-953-7932-15-2
Ključne riječi
društveno korisno učenje ; visoka učilišta ; tehničko područje
(service learning ; higher education ; technical field)
Sažetak
Priručnik o društveno korisnom učenju na visokim učilištima koji izvode studije ustrojene u tehničkom području, zamišljen je kao pregled generičkih kompetencija i vještina koje se stječu na takvim studijima, ali i kao okvir za razvoj društveno korisnog učenja na tehničkim studijima. Pri tome su u obzir uzete specifičnosti organizacije nastave tehničkih studija. Priručnik sadržava nekoliko komponenti, od kojih dio općenito utvrđuje okvire za razvoj društveno korisnog učenja, uključujući osvrt na kompetencije, vještine i javne politike, a dio ovog Priručnika se specifično odnosi na provedbu kolegija društveno korisnog učenja na tehničkim fakultetima, uzimajući u obzir predznanja i kompetencije studenata te potrebe sektorskih poslodavaca. Priručnik sadrži i preporuke donositeljima odluka, kako bi osigurali uvjete za lakše i učinkovito provođenje ovakvih programa. Treba imati na umu da je društveno korisno učenje organizacijski i vremenski zahtjevnije od ex-cathedra i laboratorijske nastave, ali zauzvrat su njegovi utjecaji ne samo na stručne, nego i na opće kompetencije sudionika značajniji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb