Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1077260

Etika i društvena odgovornost marketinga


Lučić, Andrea
Etika i društvena odgovornost marketinga. Zagreb: Narodne novine, 2020 (prirucnik)


CROSBI ID: 1077260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etika i društvena odgovornost marketinga
(Ethics and social responsiblity of marketing)

Autori
Lučić, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena

Izdavač
Narodne novine

Grad
Zagreb

Godina
2020

Stranica
256

ISBN
978-953-234-290-1

Ključne riječi
Etika, Etika marketinga, Društevena odgovornost marketinga, održivi marketing, odgovorna potrošnja
(Ethics, Marketing ethics, Social responsibility of marketing, sustainability marketing, responsible consumption)

Sažetak
Svrha ove knjige je predstaviti čitatelju ključne odrednice etički vođenog marketinga okrenutog održivom razvoju i društvenoj odgovornosti. Knjiga je rezultat dugogodišnjeg praktičnog i znanstvenog istraživanja s ciljem jasnog i zanimljivoga predstavljanja takva sadržaja radi njegove veće primjene u praksi. Osim toga, knjiga je i odgovor brojnim, potpuno neutemeljenim, stavovima kako je etika marketinga svojevrsni oksimoron. Posljednjih je godina pristup marketingu kroz prizmu etike i društvene odgovornosti postao sve važniji. Zbog sve brže i veće komunikacije uključenih, poduzeća u svojim marketinškim naporima imaju sve manji prostor za skrivanje stvarnih namjera i prikazivanja sebe u »boljem« svjetlu. Istovremeno, pritisci klimatskih promjena i težnja prema održivom razvoju sve su glasniji i konkretniji ; ponajprije proizašli iz želje čovječanstva da se život na planetu zemlji nastavi. U tim sve zahtjevnijim okolnostima, primjena etike i društvene odgovornosti marketinga izražena je u svim elementima marketinškog djelovanja, od kritičkog promišljanja sadašnje prakse, strateškog planiranja i razvoja inovacija, do primjene u taktičkim procesima oblikovanja elemenata marketinškog miksa. Knjiga služi kao jasan vodič kroz pitanja primjene etike u marketinškom djelovanju, kroz teoretske okvire i praktičnu primjenu. Sadržaj je određen idejom da poduzeća trebaju biti vođena isporukom cjelovite vrijednosti za potrošača koja je sazdana s jedne strane u visokim etičkim standardima, a s druge u ekonomskim, ekološkim i društvenim elementima odgovornosti. Održivi razvoj može jedino funkcionirati pod pretpostavkom transparentnosti i suradnje te dugoročno orijentiranih ciljeva. Riječ je o cjelovitom radu koji je rezultat višegodišnjeg znanstvenog i stručnog rada, aktivnog empirijskog istraživanja te komunikacije s poduzećima u Republici Hrvatskoj i svijetu. Knjiga obuhvaća teme osnova primjene marketinške etike te etičkog odlučivanja i kritičkog marketinga, ponašanja potrošača u kontekstu društvene odgovornosti, strategije temeljene na održivom marketingu te oblikovanja održivih proizvoda, etičkog komuniciranja, određivanja poštenih cijena te odabira održivih distribucijskih kanala. Knjiga je namijenjena ne samo studentima sveučilišnih i stručnih studija nego i svim marketinškim stručnjacima koji će tragati za etičnijim i boljim rješenjima svojeg svakodnevnog djelovanja i promišljanja. Ona je napisana s idejom da potakne svakog pojedinca da svoju poslovnu stvarnost promatra kroz sveobuhvatnu, etički vođenu perspektivu s idejom da smo svi odgovorni ne samo za poslovni rezultat nego i za sve društvene i ekološke nusproizvode njegova postizanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Andrea Lučić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lučić, Andrea
Etika i društvena odgovornost marketinga. Zagreb: Narodne novine, 2020 (prirucnik)
Lučić, A. (2020) Etika i društvena odgovornost marketinga. Zagreb, Narodne novine.
@book{book, author = {Lu\v{c}i\'{c}, Andrea}, year = {2020}, pages = {256}, keywords = {Etika, Etika marketinga, Dru\v{s}tevena odgovornost marketinga, odr\v{z}ivi marketing, odgovorna potro\v{s}nja}, isbn = {978-953-234-290-1}, title = {Etika i dru\v{s}tvena odgovornost marketinga}, keyword = {Etika, Etika marketinga, Dru\v{s}tevena odgovornost marketinga, odr\v{z}ivi marketing, odgovorna potro\v{s}nja}, publisher = {Narodne novine}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Lu\v{c}i\'{c}, Andrea}, year = {2020}, pages = {256}, keywords = {Ethics, Marketing ethics, Social responsibility of marketing, sustainability marketing, responsible consumption}, isbn = {978-953-234-290-1}, title = {Ethics and social responsiblity of marketing}, keyword = {Ethics, Marketing ethics, Social responsibility of marketing, sustainability marketing, responsible consumption}, publisher = {Narodne novine}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font