Pregled bibliografske jedinice broj: 1077228
Vrednovanje i ocjenjivanje učenika u redovnoj nastavi glazbe općeobrazovnih škola
Vrednovanje i ocjenjivanje učenika u redovnoj nastavi glazbe općeobrazovnih škola // Državni stručni skup Razvoj kompetencija učitelja i nastavnika kao poticaj kreiranju i izvedbi nastave glazbene kulture i glazbene umjetnosti u skladu s kurikularnim promjenama
Hrvatska, 2020. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1077228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje i ocjenjivanje učenika u redovnoj
nastavi glazbe općeobrazovnih škola
(Evaluation and grading of students in regular
music lessons general education schools)
Autori
Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Državni stručni skup Razvoj kompetencija učitelja i nastavnika kao poticaj kreiranju i izvedbi nastave glazbene kulture i glazbene umjetnosti u skladu s kurikularnim promjenama
Mjesto i datum
Hrvatska, 25.08.2020. - 26.08.2020
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
vrednovanje učenika, nastava Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti
(student evaluation, teaching Music Culture and Music Arts)
Sažetak
Predavanje „Vrednovanje i ocjenjivanje učenika u redovnoj nastavi glazbe općeobrazovnih škola“ održano je 25.8.2020. u okviru online „Državnog stručnog skupa: Razvoj kompetencija učitelja i nastavnika kao poticaj kreiranju i izvedbi nastave glazbene kulture i glazbene umjetnosti u skladu s kurikularnim promjenama“ u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje (viša savjetnica AZOO, dr. sc. Anita Gergorić). Vrednovanje i ocjenjivanje u odgojno-obrazovnom procesu dokimološki je problem koji će uvijek otvarati nova pitanja i potragu za novim strategijama i tehnikama koje će pomoći učiteljima doći do objektivne ocjene. Vrednovanje i ocjenjivanje u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti je, zbog specifičnosti umjetničkog područja, neprestano izloženo propitivanju i osmišljavanju novih tehnika pri donošenju ocjene. Glazbeni pedagozi trebali bi težiti tome da ocjena bude poticaj učenicima za veću aktivnost u nastavi koja će posredno potaknuti razvijanje glazbenih sposobnosti učenika i interes za kvalitetnu glazbu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
Ostalo-vlastito financiranje - Cjeloživotno učenje učitelja i nastavnika glazbe (CUUING) (Šulentić Begić, Jasna, Ostalo ) ( CroRIS)
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku