Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1077185

Položaj romskih učenika usporenog kognitivnog razvoja u razredu


Jakovčev, Mirjana; Nikolić, Milena; Vantić- Tanjić Medina
Položaj romskih učenika usporenog kognitivnog razvoja u razredu // Defektologija, 19 (2013), 117-122 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1077185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Položaj romskih učenika usporenog kognitivnog razvoja u razredu
(The position of Roma students with slow cognitive development in the classroom)

Autori
Jakovčev, Mirjana ; Nikolić, Milena ; Vantić- Tanjić Medina

Izvornik
Defektologija (0351-1839) 19 (2013); 117-122

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
položaj, Romi, kognitivni razvoj, učenici
(position, Roma, cognitive development, students)

Sažetak
Članak o učenicima Romske nacionalnosti s usporenim kognitivnim razvojem i njihovim položajem unutar razreda

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mirjana Jakovčev (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jakovčev, Mirjana; Nikolić, Milena; Vantić- Tanjić Medina
Položaj romskih učenika usporenog kognitivnog razvoja u razredu // Defektologija, 19 (2013), 117-122 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Jakovčev, M., Nikolić, M. & Vantić- Tanjić Medina (2013) Položaj romskih učenika usporenog kognitivnog razvoja u razredu. Defektologija, 19, 117-122.
@article{article, author = {Jakov\v{c}ev, Mirjana and Nikoli\'{c}, Milena}, year = {2013}, pages = {117-122}, keywords = {polo\v{z}aj, Romi, kognitivni razvoj, u\v{c}enici}, journal = {Defektologija}, volume = {19}, issn = {0351-1839}, title = {Polo\v{z}aj romskih u\v{c}enika usporenog kognitivnog razvoja u razredu}, keyword = {polo\v{z}aj, Romi, kognitivni razvoj, u\v{c}enici} }
@article{article, author = {Jakov\v{c}ev, Mirjana and Nikoli\'{c}, Milena}, year = {2013}, pages = {117-122}, keywords = {position, Roma, cognitive development, students}, journal = {Defektologija}, volume = {19}, issn = {0351-1839}, title = {The position of Roma students with slow cognitive development in the classroom}, keyword = {position, Roma, cognitive development, students} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font