Pregled bibliografske jedinice broj: 1077185
Položaj romskih učenika usporenog kognitivnog razvoja u razredu
Položaj romskih učenika usporenog kognitivnog razvoja u razredu // Defektologija, 19 (2013), 117-122 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1077185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Položaj romskih učenika usporenog kognitivnog
razvoja u razredu
(The position of Roma students with slow cognitive
development in the classroom)
Autori
Jakovčev, Mirjana ; Nikolić, Milena ; Vantić- Tanjić Medina
Izvornik
Defektologija (0351-1839) 19
(2013);
117-122
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
položaj, Romi, kognitivni razvoj, učenici
(position, Roma, cognitive development, students)
Sažetak
Članak o učenicima Romske nacionalnosti s usporenim kognitivnim razvojem i njihovim položajem unutar razreda
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)