Pregled bibliografske jedinice broj: 1076922
Mogućnosti primjene nedirektivnog savjetovanja u odgojnom radu
Mogućnosti primjene nedirektivnog savjetovanja u odgojnom radu // Obrazovanje bez alternative : zbornik sažetaka = Education without alternative : book of abstracts / Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila (ur.).
Split: Redak, 2016. str. 75-76 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1076922 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti primjene nedirektivnog savjetovanja u
odgojnom radu
(Possibilities of Indirect Guidance Application in
Education)
Autori
Momčilović, Oliver ; Milovanović, Milena ; Nikolić, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Obrazovanje bez alternative : zbornik sažetaka = Education without alternative : book of abstracts
/ Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila - Split : Redak, 2016, 75-76
ISBN
978-953-336-309-7
Skup
Znanstveno-stručni skup Obrazovanje bez alternative s posebnim naglaskom na cjeloživotno-obrazovanje-informalno obrazovanje
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
odgoj ; djeca ; nedirektivno savjetovanje ; odgojni rad
(education ; children ; indirect guidance ; educational work)
Sažetak
Humanistička orijentacija u psihologiji potencira stajalište da svako dijete nosi u sebi potencijale za zdrav, stvaralački razvoj i da je za neuspjeh u aktualizaciji tih potencijala odgovoran ograničavajući i iskrivljavajući utjecaj pogrešnog odgoja. Djetetu je potrebno odgoj, ali i utjeha, briga, razumijevanje, pažnja, suosjećanje, prisustvo drugog ljudskog bića, nada, vjera. Iz tih razloga neizbježno je razvijanje sasvim posebnog odnosa između pedagoškog radnika i djeteta, odnosa koji će biti njegujuće, topao i pažljiv, odnos prihvaćanja i povjerenja. Autori su se opredijelili za empirijsko istraživanje procjene stavova i mišljenja odgojitelja o mogućnostima primjene nedirektivnog savjetovanja u odgojnom radu s djecom. Uzorkom istraživanja obuhvaćeno je 70 odgajatelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)