Pregled bibliografske jedinice broj: 1076917
Tendencije u razvoju inicijalnog obrazovanja učitelja
Tendencije u razvoju inicijalnog obrazovanja učitelja // Znanstveno-stručni skup Obrazovanje bez alternative s posebnim naglaskom na cjeloživotno-obrazovanje-informalno obrazovanje / Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila (ur.).
Split: Redak, 2016. str. 54-55 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1076917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tendencije u razvoju inicijalnog obrazovanja
učitelja
(Tendencies in the Development of Initial Teacher´s
Education)
Autori
Momčilović, Oliver ; Pavlović, Milanka ; Milojković, Snezana ; Stojković, Jasmina ; Lapčević, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Znanstveno-stručni skup Obrazovanje bez alternative s posebnim naglaskom na cjeloživotno-obrazovanje-informalno obrazovanje
/ Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila - Split : Redak, 2016, 54-55
ISBN
978-953-336-309-7
Skup
Znanstveno-stručni skup Obrazovanje bez alternative s posebnim naglaskom na cjeloživotno-obrazovanje-informalno obrazovanje
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
školsko obrazovanje ; obrazovna politika
(initial education ; education policies)
Sažetak
Preduvjet za kvalitetan nastavni proces je stručno osposobljen učitelj. Uloga učitelja u suvremenoj školi je sve složenija, što stvara nove izazove i zadatke u procesu obrazovanja nastavnika. Budući nastavnici trebaju biti osposobljeni za obavljanje diferenciranog rada koji je prilagođen karakteristikama svih učenika. Oni bi trebali biti osposobljeni za korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije te stvaranje multikulturalnog okruženja za učenje. Od njih se očekuje da razvijaju suradnju i konstruktivan pristup proučavanju gdje će biti menadžeri i voditelji u svojim učionicama, a ne samo ex cathedra predavači. U djelokrug učiteljskog zanimanja može spadati i dodatno donošenje odluka ili poslovi upravljanja koji proizlaze iz povećane autonomije škola (Buchberger et al., 2000). Kako bi se odredila sveobuhvatna politika, važno je istražiti, analizirati i uzeti u obzir sve obrazovne aspekte koji bi privukli nove učitelje, a održali visoku kvalitetu sadašnjih učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)