Pregled bibliografske jedinice broj: 1076841
Uloga kreativne industrije u natjecanju za europsku pametnu prijestolnicu turizma
Uloga kreativne industrije u natjecanju za europsku pametnu prijestolnicu turizma // Hrvatska izvan domovine III Centar za istraživanje hrvatskoga iseljeništva
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 321-331 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1076841 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga kreativne industrije u natjecanju za
europsku pametnu prijestolnicu turizma
(The role of the creative industry in the
competition for the European Smart Tourism Capital)
Autori
Mlinarević, Korenlija ; Majić, Kristijan Ivan ; Buljubašić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Hrvatska izvan domovine III Centar za istraživanje hrvatskoga iseljeništva
/ - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 321-331
Skup
3. hrvatski iseljenički kongres: Odlazak – ostanak – povratak
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 28.06.2018. - 01.07.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kreativna industrija, pristupačnost, održivost, digitalizacija, kulturna baština i kreativnost, inovacija
(cretive industry, accessibility, sustainability, digitization, cultural heritage, creativity, innovation)
Sažetak
Sektori kreativne industrije u novom mileniju ostvaruju uloge ne samo u kreativnoj industriji nego i u najvećem broju ostalih industrija primarnog, sekundarnog i tercijarnog sektora. U ovome se radu promatra uloga kreativne industrije u turističkoj industriji kao važnoj industriji tercijarnog sektora. Uloga kreativne industrije istražuje se u okviru natjecanja gradova za europsku pametnu prijestolnicu turizma koje Europska komisija provodi od 2018. godine. Riječ je o četiri ocjenjivačke kategorije (pristupačnost, održivost, kulturna baština i kreativnost, digitalizacija) u koje gradovi prijavljuju svoje projekte te prijavljene projekte potkrepljuju dokazima i pojašnjenjima. U postupku nominacije gradovi moraju zadovoljiti propisane kriterije, a jedan od njih je i veličina grada iznad 100 000 stanovnika. Na primjeru izabranih projekata Grada Osijeka istražuje se uključenost „pametnih“ kategorija (na temelju kojih se gradovi nominiraju za europsku pametnu prijestolnicu turizma) u projekte Grada Osijeka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Iva Buljubašić
(autor)