Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1076841

Uloga kreativne industrije u natjecanju za europsku pametnu prijestolnicu turizma


Mlinarević, Korenlija; Majić, Kristijan Ivan; Buljubašić, Iva
Uloga kreativne industrije u natjecanju za europsku pametnu prijestolnicu turizma // Hrvatska izvan domovine III Centar za istraživanje hrvatskoga iseljeništva
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 321-331 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1076841 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga kreativne industrije u natjecanju za europsku pametnu prijestolnicu turizma
(The role of the creative industry in the competition for the European Smart Tourism Capital)

Autori
Mlinarević, Korenlija ; Majić, Kristijan Ivan ; Buljubašić, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Hrvatska izvan domovine III Centar za istraživanje hrvatskoga iseljeništva / - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 321-331

Skup
3. hrvatski iseljenički kongres: Odlazak – ostanak – povratak

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 28.06.2018. - 01.07.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kreativna industrija, pristupačnost, održivost, digitalizacija, kulturna baština i kreativnost, inovacija
(cretive industry, accessibility, sustainability, digitization, cultural heritage, creativity, innovation)

Sažetak
Sektori kreativne industrije u novom mileniju ostvaruju uloge ne samo u kreativnoj industriji nego i u najvećem broju ostalih industrija primarnog, sekundarnog i tercijarnog sektora. U ovome se radu promatra uloga kreativne industrije u turističkoj industriji kao važnoj industriji tercijarnog sektora. Uloga kreativne industrije istražuje se u okviru natjecanja gradova za europsku pametnu prijestolnicu turizma koje Europska komisija provodi od 2018. godine. Riječ je o četiri ocjenjivačke kategorije (pristupačnost, održivost, kulturna baština i kreativnost, digitalizacija) u koje gradovi prijavljuju svoje projekte te prijavljene projekte potkrepljuju dokazima i pojašnjenjima. U postupku nominacije gradovi moraju zadovoljiti propisane kriterije, a jedan od njih je i veličina grada iznad 100 000 stanovnika. Na primjeru izabranih projekata Grada Osijeka istražuje se uključenost „pametnih“ kategorija (na temelju kojih se gradovi nominiraju za europsku pametnu prijestolnicu turizma) u projekte Grada Osijeka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Iva Buljubašić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mlinarević, Korenlija; Majić, Kristijan Ivan; Buljubašić, Iva
Uloga kreativne industrije u natjecanju za europsku pametnu prijestolnicu turizma // Hrvatska izvan domovine III Centar za istraživanje hrvatskoga iseljeništva
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 321-331 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mlinarević, K., Majić, K. & Buljubašić, I. (2020) Uloga kreativne industrije u natjecanju za europsku pametnu prijestolnicu turizma. U: Hrvatska izvan domovine III Centar za istraživanje hrvatskoga iseljeništva.
@article{article, author = {Mlinarevi\'{c}, Korenlija and Maji\'{c}, Kristijan Ivan and Buljuba\v{s}i\'{c}, Iva}, year = {2020}, pages = {321-331}, keywords = {kreativna industrija, pristupa\v{c}nost, odr\v{z}ivost, digitalizacija, kulturna ba\v{s}tina i kreativnost, inovacija}, title = {Uloga kreativne industrije u natjecanju za europsku pametnu prijestolnicu turizma}, keyword = {kreativna industrija, pristupa\v{c}nost, odr\v{z}ivost, digitalizacija, kulturna ba\v{s}tina i kreativnost, inovacija}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mlinarevi\'{c}, Korenlija and Maji\'{c}, Kristijan Ivan and Buljuba\v{s}i\'{c}, Iva}, year = {2020}, pages = {321-331}, keywords = {cretive industry, accessibility, sustainability, digitization, cultural heritage, creativity, innovation}, title = {The role of the creative industry in the competition for the European Smart Tourism Capital}, keyword = {cretive industry, accessibility, sustainability, digitization, cultural heritage, creativity, innovation}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font