Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1076813

Poticanje osobnog razvoja učenika u inkluzivnoj školi


Tot, Daria; Kudek Mirošević, Jasna
Poticanje osobnog razvoja učenika u inkluzivnoj školi // TREĆI MEĐUNARODNI KONGRES PEDAGOGA - PEDAGOGIJA U VREMENU PROMJENE
Zagreb, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1076813 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje osobnog razvoja učenika u inkluzivnoj školi
(The promotion of personal development of students in an inclusive school)

Autori
Tot, Daria ; Kudek Mirošević, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
TREĆI MEĐUNARODNI KONGRES PEDAGOGA - PEDAGOGIJA U VREMENU PROMJENE

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.09.2018. - 14.09.2018

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
okruženje za učenje, učenici, osobni i socijalni razvoj
(learning environment, students, personal and social development)

Sažetak
Brojna istraživanja ističu da kvaliteta škole ovisi o povoljno stvorenim uvjetima za učenje na način da podiže standarde postignuća svojih učenika kao i razvoj socijalnih vještina i navika. Roditelji i obitelj u cjelini smatraju se partnerima u tom procesu koji učenicima pomažu da ostvaruju svoje ciljeve za produktivan, konstruktivan i kreativan život. Stoga je cilj istraživanja bio na uzorku od 114 učenika osnovne škole ispitati pozitivan i odgovoran odnos učenika prema svojem zdravlju i sigurnosti, kao i razvoj sposobnosti uviđanja posljedica svojih i tuđih postupaka, prihvaćanja pravila suradničkih odnosa te učenički stavovi o kvaliteti obiteljskog okruženja. Deskriptivnom analizom kompozitnih varijabli analiziraju se rezultati kojima se željelo procijeniti razlike između učenika sedmih i osmih razreda o stavovima oko organiziranja slobodnog vremena, pojavnosti neprihvatljivih oblika ponašanja, o odgoju i obrazovanju za osobni i socijalni razvoj, o međusobnoj podršci učitelja i učenika te o obiteljskom okruženju i učinkovitom roditeljstvu. Postavljena je hipoteza prema kojoj postoji statistički značajna razlika u procjenama razvijenosti pozitivnog i odgovornog odnosa prema svojem zdravlju i sigurnosti, sposobnosti uviđanja posljedica svojih i tuđih postupaka, prihvaćanja pravila suradničkih odnosa te stavova o kvaliteti obiteljskog okruženja. Za utvrđivanje razlika između učenika sedmih i osmih razreda korišten je neparametrijski Mann-Whitney test. Rezultati pokazuju statistički značajnu razliku s obzirom na dob i spol u učeničkim stavovima o pojavi neprihvatljivih oblika ponašanja kao i o kvaliteti obiteljskog okruženja i učinkovitog roditeljstva.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasna Kudek Mirošević (autor)

Avatar Url Daria Tot (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tot, Daria; Kudek Mirošević, Jasna
Poticanje osobnog razvoja učenika u inkluzivnoj školi // TREĆI MEĐUNARODNI KONGRES PEDAGOGA - PEDAGOGIJA U VREMENU PROMJENE
Zagreb, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Tot, D. & Kudek Mirošević, J. (2018) Poticanje osobnog razvoja učenika u inkluzivnoj školi. U: TREĆI MEĐUNARODNI KONGRES PEDAGOGA - PEDAGOGIJA U VREMENU PROMJENE.
@article{article, author = {Tot, Daria and Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna}, year = {2018}, keywords = {okru\v{z}enje za u\v{c}enje, u\v{c}enici, osobni i socijalni razvoj}, title = {Poticanje osobnog razvoja u\v{c}enika u inkluzivnoj \v{s}koli}, keyword = {okru\v{z}enje za u\v{c}enje, u\v{c}enici, osobni i socijalni razvoj}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tot, Daria and Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna}, year = {2018}, keywords = {learning environment, students, personal and social development}, title = {The promotion of personal development of students in an inclusive school}, keyword = {learning environment, students, personal and social development}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font