Pregled bibliografske jedinice broj: 1076680
Who Narrates a Video Game? - Review of Hoedt, Madelon. Narrative Design and Authorship in Bloodborne: An Analysis if the Horror Videogame. McFarland & Company, 2019. pp. 214.
Who Narrates a Video Game? - Review of Hoedt, Madelon. Narrative Design and Authorship in Bloodborne: An Analysis if the Horror Videogame. McFarland & Company, 2019. pp. 214. // Sic : časopis za književnost, kulturu i književno prevođenje, 10 (2020), 3; 8, 5 doi:10.15291/sic/3.10.lc.8 (međunarodna recenzija, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 1076680 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Who Narrates a Video Game? - Review of Hoedt,
Madelon. Narrative Design and Authorship in
Bloodborne: An Analysis if the Horror
Videogame. McFarland & Company, 2019. pp. 214.
Autori
Bukač, Zlatko
Izvornik
Sic : časopis za književnost, kulturu i književno prevođenje (1847-7755) 10
(2020), 3;
8, 5
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
narrativity ; video games ; Bloodborne ; narrative
Sažetak
Madelon Hoedt, as an “academic and researcher, as well as a gamer” (6), reflects on the authorship in video-games, particularly on the immensely popular action RPG title – Bloodborne.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Književnost
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus