Pregled bibliografske jedinice broj: 1076620
ANALIZA ZASTUPLJENOSTI TIMSKOGA RADA NA MREŽNIM STRANICAMA SREDNJOŠKOLSKIH INSTITUCIJA U ISTARSKOJ I BRODSKO-POSAVSKOJ ŽUPANIJI
ANALIZA ZASTUPLJENOSTI TIMSKOGA RADA NA MREŽNIM STRANICAMA SREDNJOŠKOLSKIH INSTITUCIJA U ISTARSKOJ I BRODSKO-POSAVSKOJ ŽUPANIJI // Metodički obzori : časopis za odgojno-obrazovnu teoriju i praksu, 14 (2019), 1 (26); 55-72 doi:10.32728/mo.14.1.2019.04 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1076620 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ANALIZA ZASTUPLJENOSTI TIMSKOGA RADA NA MREŽNIM STRANICAMA SREDNJOŠKOLSKIH INSTITUCIJA U ISTARSKOJ I BRODSKO-POSAVSKOJ ŽUPANIJI
(ANALYSIS OF TEAMWORK REPRESENTATION ON OFFICIAL WEBSITES HIGH SCHOOL INSTITUTIONS IN ISTRIAN AND BROD-POSAVSKA COUNTY)
Autori
Tadić Komadina, Ljiljana ; Lazić Hasanagić, Dea ; Pongračić, Luka
Izvornik
Metodički obzori : časopis za odgojno-obrazovnu teoriju i praksu (1846-1484) 14
(2019), 1 (26);
55-72
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
mrežne stranice ; obrazovna politika ; odgojno-obrazovne institucije ; srednje škole ; timski rad
(highschools, websites, educational institutions, educational politics)
Sažetak
Timski rad je u današnjem kulturno pluralističkom društvu postao predmetom uspješnoga poslovanja koji se počeo primjenjivati i u odgojno-obrazovnim institucijama. Jedan od načina prikazivanja imidža škole je na mrežnim stranica pa se njihovom analizom sadržaja može stvoriti slika o pridavanju važnosti provođenja timskoga rada u školama. Cilj je ovog rada na temelju mrežnih stranica svih srednjih škola u Istarskoj i Brodsko-posavskoj županiji utvrditi koliko se često objavljuju tekstovi s ključnom riječi „timski rad“, u kojem kontekstu i komu su namijenjeni. Svrha istraživanja je prikupiti podatke o zastupljenosti ključnoga pojma „timski rad“ na mrežnim stranicama spomenutih srednjih škola. Rezultati analize dali su odgovor na pitanje je li timski rad postao dio obrazovne politike u srednjim školama. Nažalost, pokazalo se da se timskom radu ne pridaje veći značaj u objavama koje se mogu naći na mrežnim stranicama navedenih škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli