Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1076263

Uloga emocija u argumentativnom diskursu (na primjeru promidžbenih poruka o ljudskim pravima)


Mahmić, Dora
Uloga emocija u argumentativnom diskursu (na primjeru promidžbenih poruka o ljudskim pravima), 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1076263 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga emocija u argumentativnom diskursu (na primjeru promidžbenih poruka o ljudskim pravima)
(The role of emotions in an argumentative discourse (on the example of human rights advertisements))

Autori
Mahmić, Dora

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
07.07

Godina
2020

Stranica
87

Mentor
Kišiček, Gabrijela

Ključne riječi
argumentacija, emocije, promidžbene poruke, retorika, vizualna argumentacija
(argumentation, advertisement, emotions, rhetoric, visual argumentation)

Sažetak
U radu se analiziraju emocije kao dio argumentacije u reklamama za ljudska prava. Analizira se i utvrđuje jesu li emocije legitimni argumenti ili pripadaju argumentacijskim pogreškama. Također, analizira se multimodalni argumentativni diskurs i persuazivnost vizualnog argumenta.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Gabrijela Kišiček (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mahmić, Dora
Uloga emocija u argumentativnom diskursu (na primjeru promidžbenih poruka o ljudskim pravima), 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Mahmić, D. (2020) 'Uloga emocija u argumentativnom diskursu (na primjeru promidžbenih poruka o ljudskim pravima)', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mahmi\'{c}, Dora}, year = {2020}, pages = {87}, keywords = {argumentacija, emocije, promid\v{z}bene poruke, retorika, vizualna argumentacija}, title = {Uloga emocija u argumentativnom diskursu (na primjeru promid\v{z}benih poruka o ljudskim pravima)}, keyword = {argumentacija, emocije, promid\v{z}bene poruke, retorika, vizualna argumentacija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mahmi\'{c}, Dora}, year = {2020}, pages = {87}, keywords = {argumentation, advertisement, emotions, rhetoric, visual argumentation}, title = {The role of emotions in an argumentative discourse (on the example of human rights advertisements)}, keyword = {argumentation, advertisement, emotions, rhetoric, visual argumentation}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font