Pregled bibliografske jedinice broj: 1076263
Uloga emocija u argumentativnom diskursu (na primjeru promidžbenih poruka o ljudskim pravima)
Uloga emocija u argumentativnom diskursu (na primjeru promidžbenih poruka o ljudskim pravima), 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1076263 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga emocija u argumentativnom diskursu (na primjeru promidžbenih poruka o ljudskim pravima)
(The role of emotions in an argumentative discourse (on the example of human rights advertisements))
Autori
Mahmić, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
07.07
Godina
2020
Stranica
87
Mentor
Kišiček, Gabrijela
Ključne riječi
argumentacija, emocije, promidžbene poruke, retorika, vizualna argumentacija
(argumentation, advertisement, emotions, rhetoric, visual argumentation)
Sažetak
U radu se analiziraju emocije kao dio argumentacije u reklamama za ljudska prava. Analizira se i utvrđuje jesu li emocije legitimni argumenti ili pripadaju argumentacijskim pogreškama. Također, analizira se multimodalni argumentativni diskurs i persuazivnost vizualnog argumenta.
Izvorni jezik
Hrvatski