Pregled bibliografske jedinice broj: 1076104
O procesu vrednovanja u nastavi na daljinu
O procesu vrednovanja u nastavi na daljinu // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020. str. 186-202
CROSBI ID: 1076104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O procesu vrednovanja u nastavi na daljinu
(About the online evaluation process)
Autori
Diković, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19
Urednik/ci
Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan
Izdavač
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element
Grad
Zagreb
Godina
2020
Raspon stranica
186-202
ISBN
978-953-197-688-6
Ključne riječi
roditelji ; učenici ; učitelji ; vrednovanje na daljinu
(online evaluation ; parents ; students ; teachers)
Sažetak
Vrednovanje je proces koji obuhvaća praćenje učenikovog napretka, "mjerenje" znanja, sposobnosti, vještina i stavova učenika, procjenu sposobnosti, provjeravanje dostignutih ishoda učenja te klasifi ciranje navedenoga u određene kategorije koje nazivamo ocjenjivanjem. To je izuzetno složen proces i zahtijeva visok stupanj kompetentnosti učitelja. Ministarstvo znanosti i obrazovanja za učitelje je objavilo smjernice i alate za provedbu vrednovanja učenika u nastavi na daljinu. Budući da je prelazak na nastavu na daljinu bio iznenadan, očekivalo se da takav oblik vrednovanja zahtijeva veliku prilagodbu svih dionika odgojno-obrazovnog procesa. Usmjerimo li se na učenike od prvog do četvrtog razreda osnovne škole, možemo zaključiti da nisu dovoljno samostalni u primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije niti sa sigurnošću mogu koristiti digitalne alate kako bi iskazali razinu usvojenosti nastavnih sadržaja. Stoga vrednovanju na daljinu trebamo pristupiti kao jedinoj mogućoj alternativi u trenutnoj epidemiološkoj situaciji i iskoristiti sve pozitivne mogućnosti koje pruža.
Izvorni jezik
Hrvatski