Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1076104

O procesu vrednovanja u nastavi na daljinu


Diković, Marina
O procesu vrednovanja u nastavi na daljinu // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020. str. 186-202


CROSBI ID: 1076104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
O procesu vrednovanja u nastavi na daljinu
(About the online evaluation process)

Autori
Diković, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19

Urednik/ci
Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan

Izdavač
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element

Grad
Zagreb

Godina
2020

Raspon stranica
186-202

ISBN
978-953-197-688-6

Ključne riječi
roditelji ; učenici ; učitelji ; vrednovanje na daljinu
(online evaluation ; parents ; students ; teachers)

Sažetak
Vrednovanje je proces koji obuhvaća praćenje učenikovog napretka, "mjerenje" znanja, sposobnosti, vještina i stavova učenika, procjenu sposobnosti, provjeravanje dostignutih ishoda učenja te klasifi ciranje navedenoga u određene kategorije koje nazivamo ocjenjivanjem. To je izuzetno složen proces i zahtijeva visok stupanj kompetentnosti učitelja. Ministarstvo znanosti i obrazovanja za učitelje je objavilo smjernice i alate za provedbu vrednovanja učenika u nastavi na daljinu. Budući da je prelazak na nastavu na daljinu bio iznenadan, očekivalo se da takav oblik vrednovanja zahtijeva veliku prilagodbu svih dionika odgojno-obrazovnog procesa. Usmjerimo li se na učenike od prvog do četvrtog razreda osnovne škole, možemo zaključiti da nisu dovoljno samostalni u primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije niti sa sigurnošću mogu koristiti digitalne alate kako bi iskazali razinu usvojenosti nastavnih sadržaja. Stoga vrednovanju na daljinu trebamo pristupiti kao jedinoj mogućoj alternativi u trenutnoj epidemiološkoj situaciji i iskoristiti sve pozitivne mogućnosti koje pruža.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marina Diković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Diković, Marina
O procesu vrednovanja u nastavi na daljinu // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020. str. 186-202
Diković, M. (2020) O procesu vrednovanja u nastavi na daljinu. U: Strugar, V., Kolak, A. & Markić, I. (ur.) Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19. Zagreb, Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, str. 186-202.
@inbook{inbook, author = {Dikovi\'{c}, Marina}, year = {2020}, pages = {186-202}, keywords = {roditelji, u\v{c}enici, u\v{c}itelji, vrednovanje na daljinu}, isbn = {978-953-197-688-6}, title = {O procesu vrednovanja u nastavi na daljinu}, keyword = {roditelji, u\v{c}enici, u\v{c}itelji, vrednovanje na daljinu}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo ; Element}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Dikovi\'{c}, Marina}, year = {2020}, pages = {186-202}, keywords = {online evaluation, parents, students, teachers}, isbn = {978-953-197-688-6}, title = {About the online evaluation process}, keyword = {online evaluation, parents, students, teachers}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo ; Element}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font